سرپرست اداره فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش استان کرمان:

راه یابی 8 دانش آموز کرمانی به مرحله نهایی سی و هشتمین دوره مسابقات کشوری فرهنگی و هنری

کرمان(پانا) - سرپرست اداره فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش استان کرمان از راه یابی 8 دانش آموز کرمانی به مرحله نهایی سی و هشتمین دوره مسابقات کشوری فرهنگی و هنری (جشنواره فردا) خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
راه یابی 8 دانش آموز کرمانی به مرحله نهایی سی و هشتمین دوره مسابقات کشوری فرهنگی و هنری

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان به نقل از معاونت پرورشی و فرهنگی، مهین خدایی گفت: سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان (جشنواره فردا) از ابتدای سال تحصیلی جاری در سراسر استان با استقبال گسترده دانش آموزان آغاز شد.

وی گفت: این جشنواره در مراحل سه گانه (مدرسه، منطقه و استان) با شرکت بیش از 250000 نفر، در 150 رشته و گرایش ادبی و هنری برگزار شد.

سرپرست اداره فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش استان کرمان افزود: در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا مرحله استانی این جشنواره به صورت مجازی برگزار شد که از میان بیش از 4100 اثر راه یافته به دبیرخانه استانی، 960 نفر از دانش آموزان حائز رتبه های اول تا سوم در رشته ها و گرایش های مختلف اعلام شدند.

خدایی گفت: پس از تشکیل دبیرخانه کشوری، آثار برتر نفرات اول استان در مقطع متوسطه دوره دوم به عنوان نمایندگان استان کرمان از طریق سامانه مسابقات به دبیرخانه کشوری ارسال شد، که از این میان، هشت نفر از دانش آموزان استان به مرحله نهایی کشوری راه پیدا کردند.

بر پایه این گزارش: فاطمه مهنی از شهرستان جیرفت و فرساد محمدرضایی از آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان در رشته هنرهای تجسمی، ساناز قاسمی از شهرستان رفسنجان در رشته هنرهای دستی، علی مظفری از شهرستان راور، رضا عبدالرضایی اناری و سهیل انصاری از آموزش و پرورش ناحیه یک در رشته های هنرهای نمایشی، هورمزد نگارستانی از آموزش و پرورش ناحیه یک و احمد خزاعی از شهرستان راور در رشته ادبی به مرحله کشوری این مسابقات راه یافته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار