در راستای پروژه مهر ۹۹ انجام شد ؛

جلسه هماهنگی کارگروه های پروژه مهر 99 آموزش و پرورش منطقه کاکی برگزار شد

کاکی(پانا)_ جلسه هماهنگی کارگروه های پروژه مهر99 با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کاکی و مسئولان کارگروه ها درمحل اتا ق ریاست اداره برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی کارگروه های پروژه مهر 99 آموزش و پرورش منطقه  کاکی  برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه کاکی ؛ منصور احمدی رئیس اداره آموزش و پرورش در این جلسه با تاکید بر اهمیت پروژه مهر و بیان این موضوع که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا سال تحصیلی متفاوتی خواهیم داشت، گفت : تمام تلاشمان بر این است که با همکاری کارگروه های پروژه مهر و با همدلی و بهره گیری از خرد جمعی، سال تحصیلی موفقی در پیش رو داشته باشیم .

احمدی با بیان اینکه شرایط بازگشایی مدارس در سال 99 از اهمیت خاصی برخوردار می باشد اظهار کرد: امسال به علت شیوع ویروس کرونا کارگروه آموزش مجازی، تولید محتوا و سواد رسانه ای و کارگروه سلامت و ایمنی به پروژه مهر افزوده شده است .

وی با اشاره به نحوه برگزاری کلاس ها در سال تحصیلی آینده گفت: برای سال تحصیلی آینده احتمال می دهیم کلاس ها به صورت نیمه حضوری برگزار شود. در واقع با مشخص شدن وضعیت آموزش دانش آموزان از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا کلاس ها به صورت زوج و فرد برگزار شود که نیاز است مدیران مدارس منطقه از همین الان نسبت به برنامه ریزی جهت حضور دانش آموزان و به تبع آن نحوه حضور همکاران در مدارس بر طبق برنامه هفتگی اقدام نمایند و اگر چنین نشد و نیاز به آموزش مجازی بود، باز هم باید آمادگی کامل داشته باشیم.

این مقام مسئول در پایان ضمن ابراز امیدواری از مسئولان کارگروه ها خواست تا مشکلات پیش روی پروژه مهر به شورای معاونین و کارگروه های تخصصی پروژه مهر انتقال داده شود تا تصمیمات به موقع در این خصوص گرفته شود.

گفتنی است در این جلسه پیرامون اهمیت اجرایی کردن شیوه نامه پروژه مهر ، چگونگی تدوین برنامه عملیاتی سند تحول توسط مدارس منطقه ، ارسال و ارزیابی مستندات کارگروه ها و مدارس بحث، تبادل نظر و تصمیم گیری شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار