با تشکیل کارگروه فضا‌های آموزشی؛

نوسازی مدارس منطقه ۱۳ تهران در دستور کار قرار گرفت

تهران (پانا) - شهرداری منطقه ۱۳، مجمع خیرین مدرسه ساز استان تهران و آموزش و پرورش برای نوسازی، بازسازی و تجهیز مدارس این منطقه همکاری می‌کنند.

کد مطلب: ۱۱۱۵۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
نوسازی مدارس منطقه ۱۳ تهران در دستور کار قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اولین نشست مشترک شهرداری منطقه، مجمع خیرین مدرسه ساز استان تهران و آموزش و پرورش منطقه ۱۳ به مدیریت مرتضی رحمان زاده شهردار این منطقه و با حضور حسینی مدیر آموزش و پرورش منطقه و قربانی مدیرعامل مجمع خیرین با هدف بررسی و بهبود اوضاع فضا‌های آموزشی و واحد‌های آموزشی منطقه ۱۳ در محل شهرداری منطقه تشکیل شد.

شهردار منطقه۱۳ در نشست مشترک با مدیر عامل مجمع خیرین آموزش و پرورش منطقه، آمادگی این منطقه برای نوسازی و تجهیز مدارس را اعلام کرد و خواستار تعاملات بیشتر با مجمع خیرین و آموزش و پرورش منطقه شد.

وی با بیان اینکه خیرین نیکوکار مدرسه ساز به عنوان معماران فرهنگی جامعه نقش بسیار ارزشمندی در ترویج و توسعه فرهنگ کار خیر دارند ابراز امیدواری کرد با جذب اعتبارات لازم و همچنین مشارکت آموزش و پرورش و نیکوکاران عرصه مدرسه سازی، اقدامات مؤثر و ماندگاری در زمینه توسعه و بازسازی مدارس منطقه انجام شود.

در این جلسه، حسینی با تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل شهرداری، گزارشی از وضعیت فضا‌های آموزشی ارائه کرد. همچنین در این جلسه برای فراهم کردن بستر نوسازی و تجهیز مدارس، برنامه ریزی لازم برای تشکیل کارگروه فضا‌های آموزشی انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار