مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان نیارمند حمایت جدی است

رشت (پانا) - فاضلی با بیان اینکه فعالیت‌‌‌های فرهنگی و هنری هزینه‌بر است، گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان نیارمند حمایت جدی هستند.

کد مطلب: ۱۱۱۵۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان نیارمند حمایت جدی است

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، «فیروز فاضلی» روز چهارشنبه، 22 مرداد در ارتباط تصویری با حجت‌الاسلام «حبیب‌رضا ارزانی» مشاور وزیر و رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با تقدیر از طرح‌های جدید و نوآورانه ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در اجرای فعالیت‌های مرتبط، خواستار نگاه ویژه به کانون‌های مساجد گیلان شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به تعامل مطلوب کانون‌های مساجد استان با دستگاه‌های فرهنگی و مذهبی افزود: فعالیت‌های فرهنگی و هنری هزینه‌بردار است و در شرایط کنونی با توجه به کاهش اعتبارات، نیازمند حمایت جدی از برنامه‌های اوقات فراغت مساجد استان هستیم.

وی با بیان اینکه دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان بیشترین همراهی را با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دارد بر تخصیص اعتبارات ویژه به استان تاکید کرد.

فاضلی با اشاره به نقش اوقات فراغت در کاهش ناهنجاری‌‌های اجتماعی به‌ویژه در استان گردشگرپذیر گیلان که در این ایام با وجود کروناویروس شاهد حضور مسافران است اظهارکرد: باید در این ایام فعالیت‌های فرهنگی را در اماکن عمومی و گردشگرپذیر چون سواحل و تفرجگاه‌ها تسری دهیم.

وی در ادامه به شهرستان شفت که از شهرهای آسیب‌پذیر و محروم بوده و مجری طرح سفیران اجتماعی در گیلان است، اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این شهرستان باید مورد توجه جدی قرار گیرد تا فعالیت‌های فرهنگی آن موثر باشد.

فاضلی تاکید کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان نیارمند حمایت ویژه و جدی است.

حجت‌الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» نیز در این جلسه موفقیت‌های کانون‌های مساجد استان را در همکاری و تعامل بین اعضای دبیرخانه با مسئولان کانون‌ها دانست و گفت: گیلان در رده هشت استان برتر کشور در رویداد ملی فهما قرار گرفت و در رشته «اوقات فراغت» رتبه اول کشور شد.

مدیر هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با بیان اینکه گیلان دارای ۹۳۰ کانون فرهنگی و هنری است، اظهارکرد: از این مجموع در رویداد فرهنگی فهما ۴۲ کانون فعال منتخب، چهار کانون گیلان شایسته تقدیر و یک کانون مقام برتر کشوری را کسب کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار