حضور رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در البرز

بازدیدمعاون وزیر آموزش و پرورش، از روند ساخت بزرگ ترین مجتمع آموزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه ی خاورمیانه در نظرآباد

کرج (پانا)- معاون وزیر آموزش و پرورش در سفر به البرز، از روند ساخت بزرگ ترین مجتمع آموزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه ی خاورمیانه در نظرآباد بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
بازدیدمعاون وزیر آموزش و پرورش، از روند ساخت بزرگ ترین مجتمع آموزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه ی خاورمیانه در نظرآباد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، سید جواد حسینی رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در سفر به استان از روند پیشرفت عملیات احداث مجتمع بزرگ آموزشی حضرت فاطمه الزهرا (س) بازدید کرد.

«این مجتمع دارای چهار مقطع پیش دبستانی، دبستانی، پیش حرفه‌ای و حرفه‌ای خواهد بود که دانش آموزان به صورت تفکیک شده و مجزا در آن به تحصیل می پردازند و با در نظر گرفتن شرایط خاص و فیزیکی آن ها، مدرسه در یک طبقه طراحی شده است.»

کارگاه آموزشی، سایت کامپیوتر، کتابخانه، اتاق های گفتار درمانی، کار درمانی، بازی درمانی و موسیقی درمانی، استخر، اتاق بازی، اتاق تماشای فیلم، اتاق پزشک، سالن ورزشی، سالن همایش، سیستم آتش‌نشانی، سیستم اعلان حریق و خوابگاه نیز از بخش‌های پیش بینی شده در این مدرسه است.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور ضمن قدردانی از خیر مدرسه ساز "حاج حسن صراف زاده" با بی نظیر خواندن این مجموعه در خاورمیانه، آن را یک شهرک آموزشی، توانبخشی و رفاهی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه دانست که می تواند به دانش آموزان استان های همجوار نیز خدمات ارائه کند.

به گفته خیر مدرسه حاج حسن صراف زاده، ساخت این مجتمع بالغ بر 40 میلیارد تومان هزینه خواهد داشت و تلاش می شود تا ظرف یک سال این پروژه به بهره برداری برسد.

حسینی رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور ضمن دیدار از دفتر خبر گزاری پانا و استودیو تولید محتوا سازمان دانش آموزی استان البرز در نشستی به همراه قاسمی مدیر کل آموزشی و پرورش با خبر نگار پانا مصاحبه و گفتگو کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار