جلسه تبیین چگونگی تدوین برنامه عمل مدارس استان زنجان برگزار شد

زنجان (پانا) - جلسه تبیین چگونگی تهیه و تدوین برنامه عمل مدارس استان زنجان در برنامه های سال 1399 سند تحول بنیادین در محل اتاق ویدئو کنفرانس ساختمان استاد روزبه اداره کل آموزش و پرورش استان تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
جلسه تبیین چگونگی تدوین برنامه عمل مدارس استان زنجان برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در این جلسه بیت اله احمدی نژاد معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی استان با اشاره به اهمیت ویژه برنامه های سند تحول و نقش اساسی آن به عنوان رکن اساسی تمامی برنامه های آموزش و پرورش، به سیر اجرای برنامه های سال 98 و نیز تدوین برنامه های سال 99 اشاره و با استناد به بخشنامه های وزارت آموزش و پرورش خواستار اجرای دقیق و مرحله به مرحله برنامه های سال 99 و ورود به موقع این برنامه ها به مدارس برای اجرا در سال تحصیلی پیش رو شد.

وی در ادامه تاکید کرد: مسئولین دبیرخانه مناطق، نحوه نگارش و تدوین برنامه عمل مدارس را با استناد به فرم های ارسالی و دستورالعمل اجرایی، انجام و نهایتا تا دهم شهریورماه 99 برنامه راهنمای عمل مناطق آماده و قبل از بازگشایی به مدارس ابلاغ شود.

گفتنی است در این جلسه مسئولین نواحی و مناطق استان به ارائه نظرات خود پرداخته و در خصوص برخی ابهامات مطرح شده، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار