کسب رتبه برتر جشنواره رسانه ای پیام رسانان سلامت آذربایجان غربی توسط خبرنگار پانا

ارومیه (پانا) - خبرنگار پانا توانست رتبه برتر در بخش گزارش جشنواره رسانه ای پیام رسانان سلامت آذربایجان غربی را کسب کند.

کد مطلب: ۱۱۱۵۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر جشنواره رسانه ای پیام رسانان سلامت آذربایجان غربی توسط خبرنگار پانا

مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره رسانه ای پیام رسانان سلامت با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس کمیته اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مقابله با کرونا در استان برگزار شد.

در این مراسم، سینا میرزامحمدی مسئول خبرگزاری پانا در استان آذربایجان غربی توانست حائز رتبه برتر در بخش طنز شود.

آثار راه یافته به این جشنواره در دو بخش اختصاصی و عمومی با محوریت گزارش، مصاحبه و خبر، عکس خبری و یادداشت در بخش اختصاصی (روزنامه‌نگاران) و ویدئوکلیپ و موشن گرافیک، اینفوگرافیک، پیام فرهنگی و طنز در بخش عمومی(شهروندخبرنگاران و غیرروزنامه نگاران) ارزیابی، امتیازدهی و نفرات برگزیده مشخص شدند.

هیات داوران ۳۱ گزارش از ۲۴ نفر، ۲۷ مصاحبه و خبر از ۲۰نفر، ۳۲ عکس خبری از ۱۲ نفر و ۳۵ یادداشت از ۱۹ روزنامه‌نگار را مورد ارزیابی قرار دادند.

در این جشنواره همچنین به ترتیب طاهره نوید آرین و عبدالله رحمانی و فائزه زنجانی در بخش گزارش رتبه برتر را کسب کرده و اثر زیبای کیومرثی قابل تقدیر شناخته شد. همچنین در بخش یادداشت، عبدالسلام معروفی، محمد پاشازاده و طاهره زینالی، در بخش خبر و مصاحبه سمیرا محمدی و صابر چهرقانی، در بخش عکس خبری مهرداد تبریزی، علی غیور و سهیل فرجی، در بخش طنز همچنین سونیا بدیع، مرتضی حیدری و سینا میرزا محمدی، در بخش اینفوگرافی مصطفی باقری، صیاد ایران زاده و نعیمه فطانتا، در بخش پیام فرهنگی سمیه کارگرنژاد، آیدین بابائی و قاسم رحیم زاده و در بخش ویدئو کلیپ رسول جبرئیلی و امیرحسین ملازاده به عنوان رتبه های برتر جشنواره معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار