خدمت به مردم با تمام قدرت و توان

شیروان (پانا)- فرمانده سپاه ناحیه شیروان در جمع اعضای شورا و فرماندهان پایگاه های حوزه مقاومت بسیج کارمندی و کارگری حضرت امیرالمؤمنین(ع) این شهرستان گفت: سربازان خوبی برای این نظام، انقلاب و ولایت باشیم

کد مطلب: ۱۱۱۵۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
خدمت به مردم با تمام قدرت و توان

به گزارش پانا، عباسعلی ریحانی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمن بسیار تلاش کرد که ضربه های سختی را به ما وارد نماید از جنگ تحمیلی گرفته تا فتنه های فرهنگی، سیاسی و امروز هم تحریم های اقتصادی است و چون به این نتیجه رسیده است که نمی تواند با انقلاب اسلامی مقابله کند لذا در تلاش است که بین نسل های اول انقلاب تا کنون، فضای روانی سیاهی را در جامعه ایجاد کند و خدمات این نظام را با رژیم سابق مقایسه نماید.

وی اظهار کرد: تلاش و حرکت مجموعه سپاه و بسیج با رویکرد خدمات رسانی به مردم بر اساس منویات مقام معظم رهبری است و جهت حفظ و حراست و پاسداشت از انقلاب اسلامی، هر کجا و هر زمان که نیاز باشد حضور پیدا می کنیم.

ریحانی با اشاره به اجرای طرح مواسات در شهرستان گفت: همه ما باید کمک کنیم که این حرکت و فرهنگ مواسات را به عنوان یک فرهنگ غالب در جامعه تبدیل نموده و بسیاری از مشکلات جامعه را کاهش دهیم و در جهت حمایت از انقلاب و نظام و فرمایشات مقام معظم رهبری آن را اجرایی نماییم.

فرمانده سپاه ناحیه شیروان با بیان تقدیر و تشکر از خیرین و مردم نیکوکار و مجریان طرح مواسات افزود: با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب، مردم همه پای کار آمدند و به کمک هم رسیدند و با شرکت در این رزمایش کمک مؤمنانه، الحمدلله جزو شهرستان های موفق بودیم و این فرهنگ ناب ما را می رساند و لذا امروز دشمن از این فرهنگ ناب ما می ترسد.

وی در ادامه تصریح کرد: ما یک نهال نوپا نیستیم بلکه یک درخت تنومندیم و دشمن تلاش می کند که یک چهره سکولار و زشت از اسلام را همچون داعش، به دنیا معرفی کند و همه ما باید در کنار هم بوده و به یکدیگر کمک کنیم و نگذاریم این جوسازی هایی که در فضای رسانه ای ایجاد می شود در جامعه حاکم شود لذا جنگ روانی دشمن همین است که مردم ناراضی و مسئولین نیز محاسبات اشتباه داشته باشند.

ریحانی ایجاد یک فضای بانشاط را برای گذر از پیچ تاریخی مشکلات برای فراهم ساختن یک جامعه و تمدن اسلامی و زمینه سازی ظهور امام مهدی(عج) بیان نمود و گفت: شهدای انقلاب خونشان را در این مسیر گذاشتند و ما بیش از دویست و بیست هزار شهید در دفاع مقدس و هفده هزار شهید ترور تقدیم این نظام کردیم و ما باید همه را در دایره این انقلاب نگه داریم چرا که همه معصومین(ع) و اولیاء الهی چشم به این انقلاب دارند و این انقلاب قرار است زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج)باشد.

وحید قویدل جانشین فرمانده سپاه ناحیه شیروان نیز گفت: ان شاء الله خداوند توفیق بدهد که با استفاده از تمام ظرفیت ها بتوانیم به این نظام و انقلاب و مردم خدمت کنیم چرا که این خدمت همراه با لذت های معنوی است.

مهدی محمدزاده مقدم فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی و کارگری حضرت امیرالمؤمنین(ع) شهرستان شیروان نیز برگزاری این جلسه را با عنوان جلسه اخوت بین بسیجیان اعضای این حوزه با فرماندهی محترم سپاه ناحیه شیروان بیان نمود و گفت:الحمدلله با همت فرماندهان و اعضای شورا و پایگاه های این حوزه توانستیم رتبه نخست را در ابتدای سال 99 در جشنواره مالک اشتر(ع) و در سطح استان کسب نماییم.

یحیی شعبانی جانشین فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی و کارگری حضرت امیرالمؤمنین(ع) شهرستان شیروان نیز در این جلسه از تلاش های همه اعضای شورا، فرماندهان و بسیجیان پایگاه های این حوزه تقدیر و تشکر نمود و گفت: همه اعضای این حوزه با یکدیگر ارتباط حسنه ای داشته و دارند و هر زمان که نیاز به همکاری این دوستان بوده، در تمامی میدان ها حضور داشته اند.

یکی از اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج کارمندی و کارگری حضرت امیرالمؤمنین(ع) نیز با اشاره به روایتی از امام جعفر صادق(ع)گفت: هر فردی در زندگی خودش لازم است پنج موضوع صحت بدن(تندرستی و سلامتی)، امنیت، روزی حلال(پاک و فراوان)، همراهی(هم رأی خوب) و رفاه و آسایش را داشته باشد.

حجت الاسلام مرادیان افزود: امنیت در زندگی امروزی ما جایگاه بسیار بلندی دارد و اگر خون شهدای جنگ تحمیلی، مدافعین حرم و حریم نبود از امنیت ما هم خبری نبود لذا همه ما مدیون خون شهدا هستیم و اگر این از خود گذشتگی نبود این آسایش هم نبود.

وی با اشاره به اینکه با گسترش بیماری کرونا باید قدر سلامتی جسم و روح خود را بیشتر بدانیم گفت: ان شاء الله با پیروی از دستورات اهل بیت(ع)، قدر این پنج لوازم زندگی را دانسته و در عمل آن را پیاده نماییم.

رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)شیروان نیز از برگزاری دو مرحله از رزمایش مواسات در سطح این شهرستان خبر داد و گفت:در شهرستان شیروان یک فضای همدلی وجود دارد و با استفاده از ظرفیت همه مراکز نیکوکاری و کمیته امداد تلاش کرده ایم که قدری از تألم ایجاد شده از بیماری کرونا را در بین نیازمندان این شهرستان کم نماییم.

مرتضی صفی پور از اجرای مرحله سوم رزمایش مواسات در دهه اول ماه محرم خبر داد.

علیرضا دامن خورشید رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای پسران پروفسور حسابی شهرستان شیروان نیز آمادگی خود را جهت همکاری با ستاد کرونا و اجرای طرح مواسات اعلام نمود.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار