فعالیت های کلان صندوق ذخیره فرهنگیان موجب رونق اقتصادی کشور است

رشت (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان گیلان عنوان کرد سوددهی و رونق شرکت های زیرمجموعه صندوق ذخیره، زمینه اعتماد بیش از پیش فرهنگیان را فراهم می کند.

کد مطلب: ۱۱۱۵۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت های کلان صندوق ذخیره فرهنگیان موجب رونق اقتصادی کشور است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، علی حسین زاده در پنجمین جلسه کارگروه استانی صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: جهش چشمگیر صندوق ذخیره در سودآوری، از نشانه های بارز موفقیت تیم صندوق ذخیره است.

وی حمایت همه جانبه وزیر آموزش و پرورش در تأیید فعالیت های صندوق و حضور رئیس جمهور در مراسم افتتاح رسمی پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه از مجموعه شرکت های متعلق به صندوق ذخیره فرهنگیان را نشانه توجه جدی دولت و وزارت آموزش و پرورش به موضوع بهبود معیشت فرهنگیان دانست.

قربانعلی رضایتی نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان در استان گیلان نیز ضمن اشاره به مطالب، یادداشت ها و سخنرانی های وزیر آموزش و پرورش و مصاحبه های مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: میزان سودآوری صندوق به مراتب فراتر از پیش بینی های اولیه بوده و با توجه به افتتاح شرکت های عظیمی مانند: پتروشیمی کیمیای پارس خاور میانه، می توان اطمینان داد جهش تولیدات شرکت های متعلق به صندوق و جهش در سودآوری آنها را شاهد خواهیم بود که نهایتاً مواهب آن بین فرهنگیان تقسیم خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار