دیدار مدیر کل و معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از خبرگزاری پانا

کرمان(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به همراهی تعدادی از اعضای شورای معاونین اداره کل با حضور در دفتر خبرگزاری پانا با دانش آموزان خبرنگار این حوزه دیدار و گفتگویی صمیمانه داشت.

کد مطلب: ۱۱۱۵۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد
دیدار  مدیر کل و معاون پرورشی  و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از خبرگزاری پانا

به گزارش خبرنگار پانا در این دیدار احمد اسکندری نسب بر مهارت آموزی و آموزش مهارت های زندگی ویژه دانش آموزان تاکید کرد و افزود: مهمترین رسالت سازمان دانش آموزی مهارت آموزی به دانش آموزان است ویکی از این مهارتها خبرنگاری است.

وی آموزش بیش از یکهزار دانش آموز خبرنگار در استان کرمان را گام موثری در پیشبرد اهداف آموزش وپرورش دانست و اظهار کرد: خوشبختانه طرح هر مدرسه یک خبرنگار در استان به خوبی اجرا گردیده است.

اسکندری نسب بر پرورش دانش آموزانی پرسشگر، مطالبه گر و خلاق تاکید و خاطر نشان کرد: خبرگزاری پانا در این امر به خوبی می تواند به آموزش و پرورش کمک کند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به نقش موثر خبرنگاران در ارتقا کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی گفت: پوشش اخبار و برنامه های آموزش و پرورش توسط خبرگزاری پانا ضروری است .

احمد اسکندری نسب افزود: اخلاق‌مداری، خرد ورزی، بهره گیری از علم خبرنویسی و قدرت تحلیل و تولید محتوا زمینه ساز موفقیت هر چه بیشتر روحیه و عمل هنرمندانه خبرنگاران خواهد بود.

وی افزود: رابطه صحیح بین مطالبات مردمی و انجام درست وظایف از سوی مسئولین به بهبود شرایط جامعه و ارتقاء سطح آگاهی افراد منجر می شود که خبرنگاران در ترسیم این مسیر نقش بسزایی دارند.

در این دیدار مسئول خبرگزاری پانا با ارائه ی گزارشی از آموزش بیش از 5 هزار نفر خبرنگار گفت:در حال حاضر آموزش مجازی خبرنگاری و تهیه محتوا در قالب های مختلف از جمله فعالیتهایی است که در حال انجام است.

شایان ذکر است:در پایان به پاس قدردانی از اندیشه هنرمندانه و تلاشهای بی شائبه دانش آموزان خبرنگار، با اهدا لوح سپاس از آنان تقدیر بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار