دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر:

312 بیمار در بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند

بوشهر(پانا)- دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر اعلام کرد در حال حاضر 312 بیمار در بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که از این تعداد، ابتلای 186 مورد به کرونا قطعی است.

کد مطلب: ۱۱۱۵۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
312 بیمار در بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، سعید کشمیری اظهار کرد: در حال حاضر 312 بیمار در بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که از این تعداد، ابتلای 186 مورد به کرونا قطعی است.
وی ادامه داد: در حال حاضر 47 بیمار نیز در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مراقبت قرار دارند که از این تعداد 19 نفر به کمک دستگاه نفس می‌کشند.
کشمیری با اشاره به بستری 65 مورد جدید در استان بوشهر، گفت: متاسفانه از آغاز شیوع کرونا در استان بوشهر تاکنون 388 هم استانی جان خود را بر اثر ابتلا به این ویروس از دست‌داده‌اند.
وی جزئیات موارد فوتی اعلام‌شده در تاریخ 22 مردادماه را چنین تشریح کرد: متاسفانه در روزهای نوزدهم مرداد ماه آقایی 83 ساله با سابقه فشار خون و آقایی 41 سال با سابقه بیماری کلیوی بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند که نتیجه آزمایش آنان امروز مثبت اعلام شد.
کشمیری ادامه داد: در روز بیست ویکم مرداد ماه نیز متاسفانه شاهد فوت 4 بانوی 29، 53، 58 و 62 ساله و 3 آقای 42، 70 و 73 ساله با سابقه بیماری‌هایی نظیر دیابت و فشار خون بودیم که ابتلای آنان به کرونا امروز تایید شد.
کشمیری تصریح کرد: امروز نیز آقایی 61 ساله بدون سابقه بیماری و بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: برای شکست کرونا نیازمند همراهی همه جانبه مردم و مسئولان هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار