معاون رییس جمهور: 20 میلیارد تومان برای تکمیل استادیوم ماهفروجک تأمین می‌شود

ساری (پانا) - معاون رییس جمهور در بازدید از استادیوم 6 هزار نفره ماهفروجک ساری، بر تأمین 20 میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
معاون رییس جمهور: 20 میلیارد تومان برای تکمیل استادیوم ماهفروجک تأمین می‌شود

محمدباقر نوبخت که عصر امروز وارد مازندران شده است، در ادامه بازدید از پروژه‌های نیمه‌کاره شهرستان ساری، از استادیوم شش هزار نفر ه ماهفروجک بازدید کرد.

ساخت پروژه استادیوم شش هزارنفری که یک پروژه ملی است، از سال ۸۴ آغاز شده با پیشرفت فیزیکی ۷۱ درصدی و هزینه ۴۲ میلیاردی در حال اجراست.

نوبخت تأکید کرد که اعتبار ۲۰ میلیاردی برای تکمیل این پروژه تأمین خواهد شد تا این پروژه در ایام دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

رییس سازمان برنامه و بودجه همچنین از بیمارستان آموزشی و درمانی ۳۷۰ تختخوابی ماهفروجک نیز بازدید کرد. این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۶۴ درصدی و پیشرفت مالی ۵۷ درصدی در حال اجرا است و با بهره برداری این پروژه یک میلیون نفر تحت پوشش خدمات درمانی این بیمارستان قرار می‌گیرند.

معاون رییس‌جمهور، در ادامه این سفر در روز پنج‌شنبه 23 مرداد ضمن حضور در جلسه مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای برنامه‌‌ریزی و توسعه، در مراسم کلنگ‌زنی احداث دو هزار واحد مسکن محرومان استان مازندران در دازمیرکنده شرکت خواهد کرد.

از دیگر برنامه‌های سفر نوبخت بازدید از پروژه احداث پل چهارم شهرستان بابلسر، سد لاستیکی سرخرود، کمربندی بابل به شیرگاه، بیمارستان جایگزین شهرستان قائمشهر، رینگ هچیرود-نشتارود-شیرود (آزادراه) ، فرودگاه بیشه کلا، افتتاح کارخانه زباله سوز نوشهر و کمپوست پسماند تنکابن خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار