نوبخت: اعتبار لازم برای تکمیل پروژه زباله‌سوز ساری تأمین می‌شود

ساری (پانا) - رییس سازمان برنامه و بودجه در بازدید از کارخانه زباله‌سوز ساری بر تأمین اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد
نوبخت: اعتبار لازم برای تکمیل پروژه زباله‌سوز ساری تأمین می‌شود

محمدباقر نوبخت عصر امروز در نخستین روز سفرش به مازندران از نیروگاه زباله سوز ساری بازدید کرد.

او در این بازدید تأکید کرد که در سریع‌ترین زمان ممکن، اعتبار مورد نیاز برای تکمیل نیروگاه زباله سوز ساری اختصاص خواهد یافت.

رییس سازمان برنامه و بودجه از پیمانکار خواست اجرای پروژه پسماند شهرستان ساری را سرعت بخشد تا به موقع به بهره‌برداری برسد.

شهردار ساری نیز در این بازدید با حیاتی خواندن این پروژه برای مرکز استان گفت: قولی که امروز رئیس برنامه و بودجه کشور برای تامین اعتبار این پروژه دادند نوید خوبی برای شهروندان ساری است که بعد از سال ها مشکل زباله این شهر و شهرهای اطراف مرتفع شود.

عباس رجایی گفت: پروژه زباله سوز ساری نیازمند 200 میلیارد تومان اعتبار برای افتتاح است و چنانچه این اعتبار اختصاص یابد می‌توانیم تا پایان سال از این پروژه بهره‌برداری کنیم.

نیروگاه زباله سوز ۴۵۰ تنی ساری با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی و پیشرفت فیزیکی ۶۷ درصدی و پیشرفت ریالی ۶۶ درصدی در حال انجام است.

معاون رییس‌جمهور، در ادامه این سفر در روز پنج‌شنبه 23 مرداد ضمن حضور در جلسه مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای برنامه‌‌ریزی و توسعه، در مراسم کلنگ‌زنی احداث دو هزار واحد مسکن محرومان استان مازندران در دازمیرکنده شرکت خواهد کرد.

از دیگر برنامه‌های سفر نوبخت بازدید از پروژه احداث پل چهارم شهرستان بابلسر، سد لاستیکی سرخرود، کمربندی بابل به شیرگاه، بیمارستان جایگزین شهرستان قائمشهر، رینگ هچیرود-نشتارود-شیرود (آزادراه) ، فرودگاه بیشه کلا، افتتاح کارخانه زباله سوز نوشهر و کمپوست پسماند تنکابن خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار