بازدید کمیته کودک و نوجوان از سازمان دانش آموزی استان یزد

یزد (پانا)- اعضای کمیته کودک و نوجوان شورای اسلامی شهر یزد در بازدید از سازمان دانش آموزی استان یزد آمادگی کمیته کودک در تربیت 1000 دانش آموز خبرنگار را اعلام کردند.

کد مطلب: ۱۱۱۴۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید کمیته کودک و نوجوان از سازمان دانش آموزی استان یزد

ریئس کمیته کودک و نوجوان شورای شهر یزد در دیدار با ریئس سازمان دانش آموزی استان یزد بیان کرد: کمیته کودک و نوجوان شورای شهر پتانسیل همکاری با سازمان دانش آموزی و استفاده از ظرفیت های سازمان را دارد.

"علی محمد عرفانی نسب" با بیان فعالیت های کمیته کودک و نوجوان و رویکرد این کمیته و مشارکت کودکان و نوجوانان در اداره شهر و حوزه های مربوط به کودک و نوجوان، پیشنهاد تنظیم تفاهم نامه و همکاری بین کمیته کودک و نوجوان و سازمان داش آموزی را داد. وی پنج مورد از پنج مورد از برنامه های اجرایی به کمک سازمان دانش آموزی را که عبارتند از: تجهیز اردوگاه های دانش آموزی برای استفاده دانش آموزان، تعلیم و پرورش خبرنگاران کودک و نوجوان، بهسازی محوطه سازمان دانش آموزی، برگزاری نمایشگاه های نقاشی کودکان و شهردار مدرسه اعلام آمادگی کرد.

در ادامه "منصور کریمی" ریئس سازمان دانش آموزی استان یزد با شعار "هر مدرسه یک خبرنگار" برای آموزش خبرنگار. با همکاری کمیته کودک از مجموعه مدارس استان اعلام آمادگی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار