کمرئی: هم‌سویی سایر دستگاه‌ها با نظام تعلیم و تربیت، در رسیدن به اهداف موثر است

تهران (پانا) - جلسه هم اندیشی سازمان بسیج فرهنگیان و معاونت آموزش متوسطه باهدف تشکیل هسته‌های اندیشه ورزی و مشارکت و هم افزایی علمی، فرهنگی و آموزشی باحضور معاون آموزش متوسطه، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان، فرمانده بسیج حوزه ستادی و دیگر اعضای شورای بسیج پایگاه شهدای گمنام درسالن جلسات معاونت آموزش متوسطه برگزارشد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
کمرئی: هم‌سویی سایر دستگاه‌ها با نظام تعلیم و تربیت، در رسیدن به اهداف موثر است

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش متوسطه، جلسه هم اندیشی سازمان بسیج فرهنگیان و معاونت آموزش متوسطه باهدف تشکیل هسته‌های اندیشه ورزی و مشارکت و هم افزایی علمی، فرهنگی و آموزشی با حضور علیرضا کمرئی معاون آموزش متوسطه، سردار مطهری رئیس سازمان بسیج فرهنگیان، شاپور محمدزاده فرمانده بسیج حوزه ستادی و دیگر اعضای شورای بسیج پایگاه شهدای گمنام در سالن جلسات معاونت آموزش متوسطه برگزار شد.

در این نشست فرمانده بسیج پایگاه شهدای گمنام ضمن ارائه گزارش از وضعیت آموزشی کشور و موفقیت‌های این معاونت در شرایط عدم قطعیت به دلیل شیوع ویروس کرونا درخصوص آموزش‌های مجازی و مدرسه تلویزیونی، اظهار کرد هم سوئی و همگرائی سایر دستگاه‌ها با نظام تعلیم و تربیت، در رسیدن به اهداف متعالی آموزش وپرورش موثر و کارساز خواهد بود.

عضو شورای معاونان وزارت آموزش وپرورش از شیطنت‌ها و به چالش کشاندن عوامل استکبار در برگزاری امتحانات پایه نهم و دوازدهم و ایجاد کمپین‌‌های 30 هزار نفری در 24 ساعت با عنوان (نه به امتحان نهم ودوازدهم) پرده برداشت و گفت که با هوشیاری فرهنگیان عزیز و همکاری اولیا و دانش‌آموزان، امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم بدون هیچ مشکلی برگزار شد.

در این نشست هم اندیشی سردار مطهری با بیان اینکه اهمیت و جایگاه هسته‌های اندیشه ورزی و قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در عرصه آموزش و پرورش گفت رسیدن به نقطه مطلوب نیازمند راهکارهای عملیاتی و علمی است و بسیج فرهنگیان با تشکیل هسته‌های تخصصی به عنوان یک یار دیگر عمل خواهد کرد.

در این جلسه که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد فرمانده بسیج حوزه ستادی وزارت آموزش و پرورش و چندتن از بسیجیان معاونت نظرات کارشناسی خود را درخصوص مسایل بسیج و اهمیت اندیشه ورزی و خدمات بسیج در هنرستان‌های فنی وحرفه‌ای که در بحران کرونا ماسک و... تولیدکردن مطالبی بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار