نشست نظارت بر بازگشایی مدارس در سال تحصیلی 99 برگزار شد

تهران (پانا) - نشست هم اندیشی شورای معاونان با موضوع ارزیابی برنامه نظارت بر بازگشایی مدارس در سال تحصیلی99 با حضور عبدالرضا فولادوند، مدیر کل شهر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
نشست نظارت بر بازگشایی مدارس در سال تحصیلی 99 برگزار شد

در ابتدای نشست پانته آ دری، معاون متوسطه شهر تهران با تحلیل نتایج پروژه مهر98 شهر تهران در قالب ارائه گزارش گفت: پروژه بازگشایی پروژه مهر امسال به دلیل شیوع کووید19 اهمیت مهمی دارد. هدف امسال در پروژه مهر مشارکت عمومی است تا این مهم به سرانجام برسد.
دری همچنین درباره نحوه تکمیل فرم ها در مدارس و مناطق و اداره کل در سامانه نظارت و اهمیت انجام به موقع این موضوع سخن گفت. همچنین شهبازبیگی، رییس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل بر نظارت دقیق و ویژه در سال جاری بر این موضوع سخن گفت.

عبدالرضا فولادوند بعد از شنیدن سخنان معاونین در این موضوع با پیشنهاد تشکیل کارگروهی از معاونت متوسطه و ابتدایی و ارزیابی عملکرد، گفت: این کارگروه با عنوان نظارت و ارزیابی سامانه ارزیابی پروژه مهر به بررسی و آنالیز پروژه مهر بپردازند.

همچنین در این نشست فولادوند در مورد وضعیت ثبت نام دانش آموزان و توزیع کتب درسی، ساماندهی نیروی انسانی، وضعیت سرویس مدارس و وضعیت بهداشتی مدارس سخن گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار