رئیس اداره استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

شناخت توانمندی ها و ضعف های نوآموزان در طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی

اصفهان (پانا) - محسن الماسی رئیس اداره استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان کرد طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی دانش آموزان فرصتی طلایی است و غربالگری و جایدهی آموزشی مناسبی برای دانش‌آموزان خواهد بود.

کد مطلب: ۱۱۱۴۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
شناخت توانمندی ها و ضعف های نوآموزان در طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محسن الماسی اظهار کرد: امسال به دلیل جلوگیری از ازدحام مراجعین به گونه‌ای برنامه‌ریزی کردیم که هر پایگاه روزانه بیش از ۲۰ دانش‌آموز را پذیرا نباشد و در هر ساعت حداکثر ۴ دانش آموز به همراه پدر یا مادر در پایگاه سنجش حاضر شوند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: لازم است خانواده ها طبق برنامه زمان‌بندی که به وسیله مدارس به آنها اعلام شده و در همان تاریخ و مکان مشخص به پایگاه مراجعه کنند و اصل شناسنامه پدر، مادر و فرزند را به همراه کارت واکسیناسیون و معرفی نامه مدرسه به مسئول پذیرش پایگاه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی ارائه دهند.

الماسی تصریح کرد: حضور نوآموز و خانواده ها با رعایت پروتکل های بهداشتی اعم از استفاده ماسک و دستکش الزامی بوده و خانواده‌ها به دلیل جلوگیری از ازدحام در ساعت مشخص شده در محل حاضر شوند.

وی اضافه کرد: از ۵۱ هزار دانش آموز، تاکنون ۳۱ هزار نفر نوبت گیری کرده‌اند و بیش از 11 هزار نفر هم مورد سنجش قرار گرفته اند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد: فرآیند سنجش، غربالگری و جایدهی آموزشی مناسبی دارد و فرصت خوبی برای شناختن توانمندی ها و ضعف های دانش آموزان خواهد بود. خانواده‌های این فرصت طلایی را از دست ندهند و با اداره آموزش و پرورش استثنایی در این مسیر همراه باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار