پیام قدردانی رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان از عوامل برگزاری انتخابات مجلس دانش آموزی

هرمزگان(پانا)- رئیس سازمان دانش آموزی استان هرمزگان در پی برگزاری مطلوب انتخابات الکترونیکی دهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی و بیست و یکمین دوره انتخابات مجمع شورای دانش آموزی طی پیامی از کلیه دست اندرکاران این انتخابات تقدیر و تشکر کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام قدردانی رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان از عوامل برگزاری انتخابات مجلس دانش آموزی

متن پیام اسماعیل خرامیده به شرح ذیل است :

به نام خالق یکتا

با سلام و خدا قوت خدمت یکایک شما خوبان

با استعانت از ذات اقدس پروردگار، دهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی و بیست و یکمین دوره انتخابات مجمع شورای دانش آموزی در استان هرمزگان به نحو مطلوب برگزار شد و در این راستا از حمایت های همه جانبه سازمان دانش آموزی کشور به ویژه جناب دکتر بحری زاده، سرکار خانم پناهی روا و گروه فنی و کارشناسان دبیرخانه مجلس دانش آموزی و همچنین حمایت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان به ویژه مدیر کل محترم و معاونت محترم پرورشی و فرهنگی آن اداره کل و روسای ادارات داخلی و کارشناسان بزرگوار و همکاران خوبم در سازمان دانش آموزی استان هرمزگان و همچنین از همراهی و کمک صمیمانه کلیه مسئولین سازمان دانش آموزی شهرستان ها و مناطق استان، مربیان ، مدرسان ، دانش آموزان عزیز و اولیای گرامی که در برگزاری این انتخابات که برای اولین بار به صورت الکترونیکی برگزار شد صمیمانه سپاسگزارم .

در این انتخابات، مهمتر از رقابت، آن رفاقتی بود که بین دانش‌آموزان و کاندیداها به وجود آمده بود. اخلاق، معرفت و شور و شعور بالا همراه با حساسیت نشان از تفکر و بلوغ سیاسی و اجتماعی دانش آموزان استان هرمزگان بود که جا دارد خدمت همه دانش آموزانی که در این رقابت و رفاقت حضوری گرم، آگاهانه و مدبرانه داشتند نیز صمیمانه سپاسگزاری نمایم .

فرایند انتخابات از مرداد ماه آغاز شد و دو گروه متشکل از دانش آموزان در بستر شاد تشکیل گردید و دانش آموزان آموزش های لازم را فرا گرفتند و پس از انجام تبلیغات سالم و رعایت اخلاق و منش انسانیت در ۱۵ مرداد ماه رقابت خود را که همراه با رفاقت بود شروع کردند و در پایان، این حماسه بزرگ و به یاد ماندنی را رقم زدند که باعث شد مسئولین سازمان دانش آموزی مرکز اعلام رضایت مندی نموده و از تک تک شما خوبان تشکر و قدردانی کنند .

اینجانب وظیفه خود می دانم سلام و سپاس آن عزیزان را به شما ابلاغ نمایم، بار دیگر از اینکه در این امر خطیر این حقیر را همراهی کردید صمیمانه تشکر و قدردانی نموده، صحت و سلامتی و عزت را برای یکایک شما خوبان از خداوند قادر و متعال خواستارم .

ارادتمند شما خوبان

اسماعیل خرامیده

رئیس سازمان دانش آموزی استان هرمزگان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار