معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان:

اجرای دومین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه در آموزش و پرورش استان سمنان

سمنان (پانا) - معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، از آغاز دومین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه در آموزش و پرورش استان خبرداد و گفت دومین مرحله از رزمایش کمک های مؤمنانه به همّت سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان سمنان با هدف ترویج فرهنگ تعاون و احسان در حال اجراست.

کد مطلب: ۱۱۱۴۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای دومین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه در آموزش و پرورش استان سمنان

علی اکبر عرب خراسانی، در گفت و گو با پانا، با اشاره به این که رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه، مشق بخشش و تمرین انسانیت است، گفت: آموزش و پرورش استان سمنان، در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه، 26 میلیون تومان کمک نقدی به همراه کمک های غیر نقدی جمع آوری و توزیع کرد.

وی با عنوان این مطلب که مقام معظم رهبری، مردم را به تداوم احسان و تعاون دعوت کرده اند، اظهار کرد: مسئولیت و رسالت آموزش و پرورش نیز به عنوان یک نهاد آموزشی و تربیتی، فرهنگ سازی این موضوع در بین کودکان و نوجوانان است.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، با بیان اینکه مشارکت ارزشمند و حضور آگاهانه در اجرای مرحله اول رزمایش کمک مومنانه، نشان از فهم و آگاهی بالای جامعه فرهنگیان و دانش آموزان استان دارد که در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب و اجرای طرح رزمایش کمک مومنانه خوش درخشیدند، خاطرنشان کرد: حضور فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا در رزمایش سراسری کمک مومنانه بسیار قابل تقدیر بوده و اهمیت این مشارکت زمانی مشخص می شود که بدانیم این اتفاق در زمان تعطیلی مدارس رقم خورده است.

عرب خراسانی ادامه داد: این مشارکت ارزشمند و حضور به موقع، نشان از فهم و آگاهی جامعه فرهنگیان و دانش آموزان استان دارد که همواره در تمامی عرصه ها حضوری فعال و مشارکتی آگاهانه داشته اند و هم اکنون در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه که با محوریت کانون بسیج فرهنگیان استان و معاونت فرهنگی و پرورشی استان و همراهی کانون های فرهنگی و تربیتی، دارالقرآن ها و تشکل های دانش آموزی برگزار خواهد شد، امیدوارم مشارکت گسترده ای فرهنگیان، دانش آموزان، اولیاء و ... را شاهد باشیم.

وی با اشاره به شیوه جمع آوری کمک جهت شرکت در دومین مرحله رزمایش در استان سمنان گفت: کمک ها در سطح استان به دو شیوه نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده که البته کمک های نقدی بنا بر پیشنهاد خود فرهنگیان استان به دو صورت کسر از حقوق مبلغ درخواستی و کمک نقدی جمع آوری خواهد شد.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه این پویش از ابتدای مردادماه آغاز شده است، تصریح کرد: این پویش تا پایان مردادماه ادامه دارد و در صورت استقبال تا 15 آبان ماه که مصادف با میلاد پرخیر و برکت حضرت رسول(ع) است، ادامه خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار