معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش آذربایجان غربی عنوان کرد:

تشکیل بانک اطلاعاتی محتوا در مدارس آذربایجان غربی

ارومیه (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش آذربایجان غربی خبر داد تولید محتوا و تشکیل بانک اطلاعاتی محتوا در مدرسه و مناطق آموزشی استان در دستور کار قرار دارد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل بانک اطلاعاتی محتوا در مدارس آذربایجان غربی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی، جلسه ستاد پروژه مهر اداره کل آموزش و پرورش استان جهت بررسی و رفع نیازها و مشکلات موردی مناطق با حضور دبیر پروژه مهر، معاونین اداره کل با مدیران و رؤسای مناطق برگزار شد.

«مهین منافی» معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان در این جلسه که بصورت ویدئو کنفرانس و بصورت همزمان استانی با محورهای تولید محتوای کتب درسی در همه مقاطع تحصیلی، فرایند پروژه مهر و نقشه راه مدارس برگزار شد؛ اظهار کرد: تولید محتوا و تشکیل بانک اطلاعاتی محتوا در مدرسه و مناطق آموزشی استان در دستور کار قرار دارد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بیان کرد: احصاء آمار دانش آموزان محروم و تعیین موقعیت و نقشه دسترسی دانش آموزان به امکانات آموزشی ضروریست.

وی خواستار آماده سازی مدارس از نظر سازماندهی، ساماندهی و تعمیر، تجهیز شد و افزود: تجهیز مدارس به پروتکل های بهداشتی و تمهید مقدمات لازم بهداشتی برای آغاز سال تحصیلی در دستور کار قرار دارد.

این مقام مسئول بر توجه ویژه به مناطق محروم و کم برخوردار و مدارس عشایری استان تاکید کرد و گفت: برنامه ریزی و پایش مداوم هنرستان ها جهت هدایت دانش آموزان به رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش در راستای راهبردی کردن سند تحول و توسعه سنواتی از دیگر برنامه های اولویت دار آموزش و پرورش استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار