فرمانده سپاه تربت حیدریه با مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیدار کرد

تربت حیدریه (پانا) -فرمانده سپاه تربت حیدریه با حضور در اداره آموزش و پرورش تربت حیدریه با محمدرضا قرائی تربتی مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده سپاه تربت حیدریه با مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیدار کرد

سرهنگ ناصری موحد، فرمانده سپاه پاسداران شهرستان تربت حیدریه در این دیدار گفت: در جمهوری اسلامی محکم ترین پایه حکومت، فرهنگ است و مردم ایران اسلامی امروز به فرهنگ غنی خود افتخار می‌کنند.

وی افزود: مبدأ فرهنگ سازی در آموزش و پرورش است لذا باید نسبت به دانش آموزان که آینده سازان این مرز و بوم هستند بیشتر توجه کنیم.

وی با بیان اینکه هدف از این دیدار وحدت و همگرایی و انس و مودت بین دو نهاد هست ادامه داد: سپاه پاسداران در مسیر فرهنگ سازی و تربیت افرادی با فرهنگ ایرانی اسلامی همپای آموزش و پرورش خواهد بود و آن را یاری می کند.

مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه در این دیدار گفت: در مسیر تربیت نیروی انسانی کارآمد نیازمند تعامل با سازمان ها و ارگان های مختلف هستیم که در این میان یکی از کارآمد ترین تعامل ها با نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام می پذیرد.

محمد رضا قرائی تربتی افزود: تشکل بسیج دانش آموزی یکی از فعال ترین و اثر گذار ترین تشکلهایی است که در میان دانش آموزان ریشه دوانده است.

وی بیان کرد: نتایج اثربخشی فعالیت این تشکل را میتوان در میان دانش آموزان دید از جمله در بسیج سازندگی و اردوهای جهادی که هر ساله اجرا می گردد.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت تربت حیدریه گفت: در محرم امسال با همکاری بسیج دانش آموزی و سایر تشکل ها سعی می شود نذورات در غالب بسته های فرهنگی و بهداشتی توزیع شود و مراسمات عزاداری دانش آموزان در فضای باز مدارس صورت گیرد.

از جمله نیازهای امروز آموزش و پرورش فراهم کردن بستر آموزش مجازی برای دانش آموزان خصوصا دانش آموزان کم بضاعت است که این موضوع نیاز به کار جهادی دارد و هم همت والای نهادهای مختلف از جمله بسیج را میطلبد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار