رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش:

مدارس ما نیاز به ارتقا و به‌روز‌رسانی دارند

آب پخش(پانا)- رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش گفت پروژه مهر حاصل یک تفکر برای بهتر شدن و ارتقای آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۱۱۴۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
مدارس ما نیاز به ارتقا و به‌روز‌رسانی دارند

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش، در آستانه سال تحصیلی جدید با محوریت پروژه مهر، نحوه آموزش کلاسهای آنلاین مدارس و تشریح سند تحول بنادین منطقه و مدارس با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش، معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش و مدیران مدارس در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش با دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش گفت: پروژه مهر حاصل یک تفکر برای بهتر شدن و ارتقای آموزش و پرورش است. پروژه مهر اولویت و دغدغه همه ما است و قطعاً پروژه مهر آغاز مهری پر از نشاط و شادابی برای دانش‌آموزان خواهد بود.

اکرم پاپری اظهار کرد: مدارس ما نیاز به ارتقا و به‌روز‌رسانی دارند. نگاه خوب مدیریتی، برنامه‌ریزی و ایجاد فضای سبز، می‌تواند فضای شاد و بانشاطی برای دانش‌آموزان ایجاد کند.

پاپری گفت: نظارت مهم تر از کار اجرایی است و کیفیت یک امر تصادفی نیست و نیازمند برنامه ریزی و یک سری استانداردها است تا به هدف برسیم و تحول ریشه دار از سطح مدارس آغاز می شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش نیز با تشریح ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش افزود: زمینه قرار دادن ساحت های مذکور در برنامه‌ریزی های ‌آموزشی و تربیتی در جهت رشد عقلی و شکوفایی استعدادهای درونی دانش آموزان مدارس از سال گذشته آغاز شده است و در سال تحصیلی جدید نیز باید کلیه فعالیت های آموزشی و تربیتی مدارس با شاخص های سند تحول آغاز شود.

علی صمصامی تصریح کرد: شاخص‌های سند تحول بنادین براساس برنامه سالانه‌ای است که به مدارس ابلاغ خواهیم کرد و مبنای برنامه و شاخص‌ها از درون برنامه‌ها استخراج می‌شود که شامل دو بخش اختصاصی و عمومی است و برنامه‌ها در قالب فرمت‌های لازم در اختیار مدیران مدارس منطقه قرار خواهد گرفت.

صمصامی اضافه کرد: اگر مدرسه‌ای با ویژگی‌هایی که در سند عنوان‌شده هماهنگ و زیرساخت مدرسه فراهم شود، در این صورت ما مدرسه شادابی خواهیم داشت و برای رسیدن به حیات طیبه باید کودکی تربیت کنیم که آزادانه و آگاهانه و عاقلانی عمل کند و یکی از راه‌های آن قوی کردن اراده دانش‌آموزان است.

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش نیز اظهار کرد: با توجه به پیش آمد شرایط جدید در کشور مربوط به بیماری کرونا و تعطیلات کاملا غیر قابل پیش بینی، سال تحصیلی گذشته را متفاوت در عرضه آموزش مجازی برای دانش آموزان و معلمان یادگار رقم زد.

سید مجتبی محمدی گفت: کلاس های آنلاین یکی از مهم ترین ارکان آموزش در مدرسه مجازی از ابتدای اسفندماه بوده است و همیشه کلاس های آنلاین مدرسه از طریق برنامه شاد و ضبط و پخش آنلاین از طریق دیگر برنامه های مجازی صورت پذیرفته است.

محمدی اضافه کرد: نگرانی های مربوط به هزینه ای استفاده از این سیستم همیشه وجود دارد اما امسال باید در نظر داشته باشید که گروهی از خیرین برنامه ای را خریداری و به رایگان در اختیار مدارس قرار داده اند تا معلم به راحتی بتواند کلاس آنلاین خود را برگزار کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار