زنگویی سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه۵ شد

تهران (پانا) - با حضور محسن بهارلو، معاون پشتیبانی اداره کل شهر تهران، اسدی، رئیس اداره حراست اداره کل و شهبازبیگی، رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل شهر تهران مراسم تودیع مدیر و معارفه سرپرست مدیر آموزش و پرورش منطقه5 برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
زنگویی سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه۵ شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، در مراسم تودیع مدیر و معارفه سرپرست آموزش و پرورش منطقه 5 که با حضور بهارلو معاون پشتیبانی، اسدی رئیس اداره حراست، شهبازبیگی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل شهر تهران و شورای معاونین منطقه در دفتر مدیریت برگزار شد و ابوالقاسم زنگویی به عنوان سرپرست منطقه 5 منصوب و از زحمات علی ندیری مدیر سابق قدردانی شد.
بهارلو در آغاز مراسم ضمن تشکر و قدردانی از زحمات علی ندیری مدیر سابق آموزش و پرورش منطقه 5، گفت: خدمات ارزنده ندیری جای تقدیر دارد و در کنار آن برای پیشبرد اهداف عالی تعلیم و تربیت نباید از حمایت قاطعانه کارشناسان امر در یاری رسانی سرپرست جدید برای تداوم و استمرار حرکت رو به جلو و پیشرفت غافل بود.
وی در ادامه برای زنگویی، سرپرست منطقه آرزوی موفقیت روز افزون از درگاه حضرت حق کرد.
علی ندیری در مراسم تودیع نیز، ضمن درخواست حلالیت از کلیه مدیران و پرسنل آموزش و پرورش منطقه با ارائه گزارش عملکرد دوره مدیریتی خود اذعان کرد: اگر در طول مدتی که بنده توفیق خدمتگزاری در این منطقه را داشتم و کاری صورت گرفته همه نتیجه زحمات و تلاش های شبانه روزی پرسنل و فرهنگیان عزیزی بوده که گام به گام بنده را در به ثمر رسیدن اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت یاری کردند.
لازم به ذکر است در این مراسم، حکم انتصاب سرپرستی زنگویی توسط بهارلو اهدا شد.

وی عنوان کرد: امیدواریم در مسیری که در پیش رو دارید با استفاده از تمام ظرفیت ها و همراهی مسئولین منطقه مثل گذشته شاهد درخشش آموزش و پرورش منطقه 5 در تمامی سطوح باشیم. همچنین با اهدای لوح یادبود از تلاش های ارزنده علی ندیری در آموزش و پرورش منطقه 5 قدردانی به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار