آبیاری تانکری تاپایان سال جاری در نیشابور به پایان می رسد

نیشابور(پانا)- نشست خبری شهردار نیشابور با خبرنگاران در محل سالن اجتماعات شهید آوینی این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
آبیاری تانکری تاپایان سال جاری در نیشابور به پایان می رسد

شهردار نیشابور در جمع اصحاب رسانه، گفت: خبرنگاران از یک سو داده ها و عین اطلاعات را به مردم جامعه انتقال می دهند و در بخش دیگر اخبار را تفسیر می کنند که خبرنگاران شهر نیشابور به خوبی این وظیفه را اجرایی کرده اند.

علی نجفی افزود: بنده و تیم مدیریتی شهرداری در طول خدمت در نیشابور بارها عدم گرایش به طیف و جناح های سیاسی خود را نشان داده و در واقع منافع شهر و مردم تنها دغدغه بنده در طول این مدت بوده است لذا از خبرنگاران خواهش می کنم به فعالیت های شهرداری با این نگاه نگریسته نشود.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر طرح استیضاح شهردار نیشابور در شورای شهر مطرح شد و با رای مثبت شش نفر از اعضای شورا منجر به ادامه فعالیت بنده در شهر قلمدان های مرصع شد.

ی گفت: پس از این موضوع ما فعالیت خود را دوباره شروع و تلاش می کنیم با جدیت تمام در طول سال پیش رو با رفع مشکلات موجود و بسیج همگانی بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم و شرمنده اعتماد مردم نباشیم.

نجفی گفت: در طی این چند سال مجموعه مدیریت شهری، تلاش کرده است در رفع مشکلات زیر ساختی از جمله آب افتادگی زیر گذر خیام و ابراهیمی و آب افتادگی بلوار رسالت اهتمام جدی داشته باشد و مشکلات را برطرف کنیم.

شهردار نیشابور با اشاره به مشارکت خوب معاونان، خاطر نشان کرد، ما سرانه فضای سبز نیشابور را از 10 و 80 به 11 و 32 افزایش داده ایم. حجم بسیار زیادی از سطوح فضای سبز ما تحت آبیاری مکانیزه قرار گرفته است و آبیاری تانکری تا پایان سال در نیشابور حذف خواهد شد.

وی گفت: بازگشایی معابر بلوار سروستان، راه اندازی طرح ترافیک، بازگشایی امتداد بلوار بعثت، تحقق درآمدها، وصول مطالبات دولتی و فعالیت های عمرانی بسیار دیگر از جمله اقدامات انجام شده در طول سال جاری بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار