فرمانده سپاه رباط کریم گفت:

تمام ظرفیت های سپاه آماه خدمت به مردم است

رباط کریم(پانا)- ظهر امروز نشست خبری خبرنگاران شهرستان رباط کریم با فرمانده سپاه ناحیه رباط کریم سرگرد شهیری انجام شد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
تمام ظرفیت های سپاه آماه خدمت به مردم است

فرمانده سپاه ناحیه رباط کریم گفت: به برکت انقلاب اسلامی ایران یکی از تشکل های عظیم مردمی که شکل گرفت بسیج بود که بزرگ ترین شبکه اجتماعی،فرهنگی و نظامی دنیا می باشد که متکی به اندیشه های انقلاب اسلامی است و مصداق تام تبدیل تهدید به فرصت است.

شهیری گفت: این تشکیلات که در طول حدود 40 سال از تأسیس آن می گذرد به لطف خدا توانسته اقشار مختلفی از مردم را برای پاسداری از انقلاب اسلامی ،خدمت رسانی ،محرومیت زدایی و اقدامات فرهنگی و اجتماعی در سطح کشور سازماندهی کند و بتواند در موضوعات مختلف اقدامات قابل توجهی انجام داده.

امروزه سپاه با اتکا به ظرفیت بسیج توانسته اقدامات قابل توجهی در حوزه محرومیت زدایی انجام بدهد که از جمله: تولید 200 هزار ماسک در شهرستان رباط کریم بدون استفاده از اعتبارات دولتی که واقعا رقم قابل توجهی در سطح استان تهران می باشد که به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گرفت.

او اضافه کرد: در حوزه موضوعات اجتماعی و به جهت حمایت از زوج های کم بر خوردار با حمایت سپاه استان تهران و خیرین شهرستان رباط کریم از ابتدای سال تا به امروز 35 جهیزیه که هرکدام از آن ها داری 15 قلم از کالاهای اساسی بوده به ارزش هرکدام 200 میلیون ریال تهیه و توزیع شد.

شهیری کمک های مومنانه را نرم افزار مقابله با دشمان دانست و تشریح کرد: توجه به اقشار کم درآمد و بی بضاعت و خانواده هایی که از موضوع کرونا آسیب دیده اند در اولویت برنامه های سپاه بوده که در این حوزه نیز قریب به 20 هزار کالا و کارت هدیه با حمایت بنیاد مستضعفان و خیرین در شهرستان تهیه و توزیع شد.

فرمانده ناحیه سپاه امام حسن ع در شهرستان رباط کریم گفت: سپاه در تمامی عرصه ها نظامی،اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی خادم و خدمت گذار مردم است تا چنان چه تهدیدی از سوی دشمنان صورت گیرد حتما سپاه در کنار مردم خواهد بود تا امنیت و آرامش آنان به خطر نیوفتد.

او با اشاره به مسئولین گفت:ما هر چه که داریم از مردم است پس بنابراین مسئولین تمام توان و ظرفیت خود را در جهت کمک به رفاه مردم و پیگیری مشکلات شهروندان استفاده کنن و اجازه ندهند در این شرایط که مردم با صبر و تلاش مارا در پیش برد اهداف حمایت می کنند متحمل رنج و سختی شوند.

او همچنین خطاب به اصحاب رسانه گفت: امروزه دشمنان به دنبال این است که با یک عملیات روانی امید را از جامعه خبری بگیرند که اصحاب رسانه با اقدامی پیش دستانه نباید مغلوب عملیات دشمن شوند چرا که خبرنگاران مدافع حقیقی عامه مردم هستند که بایستی مطالبه گری هوشمند داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار