فرماندار ازنا: با پرهیز از برگزاری مراسم عروسی و ترحیم به حقوق هم احترام بگذاریم

لرستان (پانا)-فرماندار ازنا می‌گوید: با عدم برگزاری مراسم عروسی و ترحیم به حقوق هم احترام بگذاریم.

کد مطلب: ۱۱۱۴۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار ازنا: با پرهیز از برگزاری مراسم عروسی و ترحیم به حقوق هم احترام بگذاریم

محمد محمدی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا،بیان کرد: حدود یک هفته است که شرایط ازنا در بحث کرونا بهتر شده و مردم فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی را نسبت به گذشته بیشتر رعایت می‌کنند.

وی ادامه داد: تقاضا می‌کنیم مردم این روند را ادامه دهند تا از شیوع بیشتر این ویروس منحوس جلوگیری کنیم.

محمدی‌نژاد با بیان اینکه مراسم عروسی و ترحیم خیلی محدود و خانوادگی برگزار می‌شود،تصریح کرد: در ازنا تعداد این‌گونه مراسم نیز خیلی کم شده است.

فرماندار رومشکان بیان کرد: مردم با پرهیز از برگزاری جشن عروسی و مراسم ترحیم، می‌توانند به حقوق همدیگر احترام بگذارند و باتوجه به شرایط این موضوع را تا ریشه‌کنی کرونا به یک اقدام پسندیده تبدیل کنند.

وی با بیان اینکه همچنان اجازه فعالیت به تالارهای پذیرایی داده نمی‌شود، تاکید کرد: اگر مراسمی برگزار و به ستاد شهرستانی کرونا گزارش شود با بانیان آن برخورد خواهد شد.

محمدی‌نژاد با بیان اینکه تمام ادارات و صنوف موظف هستند که تا حد امکان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، افزود: بازرسان به دقت این موارد را زیر نظر دارند و با متخلفان برخورد می‌شود.

فرماندار ازنا گفت: باید واقع‌بین باشیم و چون زمان دقیق ریشه‌کنی کرونا مشخص نیست باید مسائل بهداشتی را رعایت و از حضور در تجمعات پرهیز کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار