سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری قدس؛

مدیریت پسماند یکی از مفاهیم مهم توسعه پایدار و مدیریت شهری است

شهرقدس (پانا)-نشست مدیریت پسماند شهرستان قدس به ریاست سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری قدس و با حضور نمایندگان دستگاه های اجرائی مرتبط در سالن جلسات این معاونت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیریت پسماند یکی از مفاهیم مهم توسعه پایدار و مدیریت شهری است

علیرضا ناصری پور سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری قدس در نشست مدیریت پسماند شهرستان با اشاره به طرح تجمیع پسماندهای شهری بیان کرد: طرح تجمیع پسماندهای شهری می تواند نقش موثر در مواردی چون کاهش آلودگی محیط زیست، مدیریت متمرکز پسماند و دیگر موارد داشته باشد.

وی با تاکید بر محلی مناسب برای جمع آوری پسماندها افزود: مدیریت پسماند یکی از مفاهیم مهم توسعه پایدار و مدیریت شهری است که در پی بررسی مجدد در راستای محلی مناسب برای پسماندهای شهری هستیم.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری قدس در خصوص راه اندازی بانک اطلاعاتی جامع در راستای جمع آوری پسماندهای شهری گفت: در تلاش هستیم که بانک اطلاعاتی جامع در راستای جمع آوری پسماندها با کمک دستگاه های متولی راه اندازی کنیم.

ناصری پور ادامه داد: در شرایط موجود یکی مباحث حائز اهمیت نشست مدیریریت پسماند شهرستان قدس جمع آوری و بی خطرسازی زباله های بهداشتی و درمانی است که تمهیدات لازم در این راستا صورت گرفته است.
بنابراین گزارش، در این نشست ضمن پیگیری مصوبات جلسات قبل از سوی دستگاه های اجرایی مرتبط گزارشی در راستای اقدامات انجام شده نسبت به جمع آوری پسماندهای شهری توسط دستگاه های متولی ارائه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار