امیرعلی نبویان: ساختار برنامه‌سازی تلویزیون با توجه به شیوع کرونا باید تغییر کند

تهران (پانا) - امیرعلی نبویان مجری و بازیگر سینما و تلویزیون معتقد است درایام کنونی و با توجه به شیوع ویروس کرونا تلویزیون باید به دنبال ساخت برنامه هایی همچون رادیو هفت و... برود و خود را با شرایط موجود تطبیق دهد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
امیرعلی نبویان: ساختار برنامه‌سازی تلویزیون با توجه به شیوع کرونا باید تغییر کند

امیرعلی نبویان مجری تلویزیون و بازیگر سینما در گفت‌وگو با پانا گفت: «اگر کمی به عقب بازگردیم پیش از کرونا نیز شاهد این بودیم که برنامه‌‌های بزرگ معطوف به تماشاگران نبودند بلکه بسیاری از برنامه‌های خوب تلویزیون استودیویی بودند و انگار از لحاظ تولیدی به ما می‌گفتند اگر زمانی ویروس کرونا به ایران آمد می‌توانید به این صورت برنامه بسازید مانند برنامه «رادیو هفت» که افتخار همکاری در آن را داشتم.»
وی ادامه داد: «آن برنامه‌ها حتی ساختارشان هم داد می‌زد که برنامه‌های جمع و جور، در عین حال مهم و قابل تطبیق با شرایط فعلی هستند.»
نبویان خاطر نشان کرد: «همانطور که خرید، استفاده از وسایل نقلیه عمومی یا هر کار دیگری برای شما در این دوران دچار مشکل و تغییر شده است ساختار برنامه‌سازی نیز باید تغییر کند. برنامه‌هایی که از پیش وجود داشتند و محبوب هستند باید فکری به حال خود کنند آنها اتاق فکر دارند و افراد خلاقی به آن‌ها کمک می‌کنند. خودشان بهتر می‌دانند باید شرایط پیش آمده را به چه صورتی کنترل و مدیریت کنند.»

مجری برنامه «رادیو هفت» همچنین درباره برنامه‌هایی که در آینده ساخته خواهند شد و فرم ساخت آن‌ها تصریح کرد: «درباره برنامه‌هایی که بنا است تولید شوند برنامه‌سازان، مدیران یا تهیه کنندگان برنامه‌های تلویزیونی ترجیحا نباید سمت تولید برنامه‌هایی بروند که به استودیوی پر شور و حرارت نیاز دارد که با عدم حضور تماشاگر، رعایت فاصله اجتماعی و کم شدن تعداد تماشاگران فضای برنامه لطمه بخورد. به جای آن مدیران و برنامه‌سازان می‌توانند به سراغ برنامه‌های کوچکتر که لطمه کمتری می‌زنند بروند.»

وی ادامه داد: «این شرایط باید کنترل شود تا با خیال راحت‌تری از این گذرگاه مهم تاریخی عبور کرد کسانی که جلوی دوربین می‌روند در معرض خطر هستند اما همه مردم در حال حاضر در خطرند.»
نبویان در پایان سخنانش گفت: «کادر درمان و پزشکی از همه بیشتر در خطرند، طبقه‌ای که از لحاظ اقتصادی شرایطش را ندارد که در قرنطینه بمانند نیز با خطر زیادی روبه‌روست در هر حال هر کسی با هر شغلی باید خودش را با شرایط وفق دهد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار