جهانشاه صارمی داور بخش موسیقی سی و هشتمین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان سراسر کشور:

فعالیت های دانش آموزان باید در عرصه اجتماعی نمود پیدا کند

تهران (پانا) - داور بخش موسیقی سی و هشتمین مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان سراسر کشور در حاشیه داوری این دوره از مسابقات عنوان کرد فعالیت‌های هنری دانش آموزان باید در عرصه اجتماعی نمود پیدا کند.

کد مطلب: ۱۱۱۴۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت های دانش آموزان باید در عرصه اجتماعی نمود پیدا کند

به گزارش روابط عمومی سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان سراسر کشور، جهانشاه صارمی داور بخش موسیقی این دوره از جشنواره با اشاره به تلاش های دانش آموزان جهت شرکت در جشنواره گفت: با توجه به امکانات محدود خانواده ها در شهرستان ها از لحاظ دسترسی به اساتید و کلاس های خوب باید تلاش آنان را بسیار ستود و سعی کنیم که فعالیت‌های هنری آنان در عرصه اجتماعی نمود پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه آموزش موسیقی علاوه بر رشد فردی باعث رشد عواطف انسانی و تعالی روح انسان نیز می شود تاکید کرد: انسان به طور کلی نیاز به دیده شدن دارد به خصوص نوجوان ها و چه خوب است که دانش آموزان و فرزندان ما با مسائل فرهنگی دیده و به جامعه معرفی شوند.
صارمی با تاکید بر نقش بسیار مهم آموزش و پرورش در رشد فرهنگی دانش آموزان اظهار کرد: امکان رقابت در مسابقات دانش آموزی سبب پیشرفت آنها می شود و همچنین باعث می شود تا آنان توانایی های خود را مورد ارزیابی قرار دهند.
این هنرمند عرصه موسیقی با قدردانی از تلاش آموزش و پرورش در جهت متوقف نکردن این مسابقات به دلیل شیوع بیماری کرونا گفت: اگرچه این حرکت بسیار ارزنده است اما اتفاق اصلی باید در مدرسه رخ دهد و مسئولین مدرسه هستند که باید بسترهای لازم برای فعالیت های هنری دانش آموزان را فراهم آورند.
صارمی در ادامه با تاکید بر نقش خانواده در ایجاد خط اصلی حرکت دانش آموزان گفت: در کنار خانواده این جامعه است که باید زمینه های رشد و پیشرفت دانش آموزان را فراهم آورد.
وی با تاکید بر اینکه تقویت این فعالیت ها موثرترین راه در جهت مبارزه با تهاجم فرهنگی است، تصریح کرد: باید با تشویق دانش آموزان و فراهم کردن فضای لازم زمینه رشد استعدادهای آنها را فراهم کنیم.
صارمی با اشاره به اینکه متاسفانه همیشه به موسیقی کمتر توجه شده است، یادآور شد: باید دانش آموزان نخبه در این عرصه مورد حمایت جدی قرار گیرند و با زنده نگاه داشتن امید در دل دانش آموزان، آینده ای روشن را برای آنان ترسیم کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار