مجلس دانش آموزی باعث تکامل جامعه دانش آموزی می شود

هرمزگان(پانا)- نماینده نهمین دوره مجلس دانش آموزی به منظور معرفی اعضای جدید مجلس دانش آموزی دوره دهم بیانیه ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش آموزی باعث تکامل جامعه دانش آموزی می شود

متن بیانیه آریا نجارزاده بدین شرح است :

به پایان آمد این دفتر حکایت همچنان باقی است؛

به لطف و یاری خداوند متعال ۲سال دوره نمایندگی در مجلس دانش آموزی و نماینده ۱۰۰ هزار دانش آموز استان هرمزگان بر دوش بنده بود با موفقیت به پایان رسید؛ در مجلس دانش آموزی راه و رسم دموکراسی و سیاست را در سن کم آموختم، در کنار درس و مشق مدرسه زندگی کردن را از شمال تا جنوب، شرق تا غرب در صندلی های سرخ رنگ مجلس به صورت تجربی یاد گرفتم به صدای محرومیت ها دل و جان سپردم و رگ غیرتم را در تریبون مجلس دانش آموزی با نطق هایم باد کردم.

مجلس دانش آموزی باعث تکامل جامعه دانش آموزی می شود. در آنجا ۱۵۰ نماینده دختر و پسر تربیت می شوند تا میلیون ها دانش آموز ایرانی را در راستای تحولات و سیر تکامل دانش آموزان ایرانی آگاه کنند و همینطور برعکس دانش آموزان از دردها و کمبودها می گویند تا مسئولین را در جریان مشکلات قرار دهند .

جا دارد در همین بیانیه بابت این انتخابات سالم و موفقیت آمیز از سازمان دانش آموزی استان هرمزگان تشکر کنم و به کاندید ها و منتخبین تبریک میگویم؛ ابتدا بابت اینکه اینقدر قوی و فعال بودید و سپس بابت این حس زیبای مطالبه گری تان.

امیدوارم در آینده با همین قدرت و با سرعت بیشتر در راستای گام دوم انقلاب همراه و یاور رهبر معظم انقلاب باشید و در راستای موفقیت بیش از پیش هرمزگان و تقویت سیستم آموزشی هرمزگان و کشور تلاش کنید .

تبریک می گویم در بخش پسران به محمد جواد درشتی و محمد امین میرزاده و در بخش دختران به پریا ایزدیاری و پرنیا پورمند، باشد که در این مسیر موفق و پیروز و در نهایت رستگار شوید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار