درخشش دو عضو هیئت علمی دانشکده علوم پزشکی نیشابو ر در کشور

نیشابور (پانا )- دو عضو هیئت علمی دانشکده علوم پزشکی نیشابور در فهرست پژوهشگران برجسته و سرآمد پژوهشی علوم پزشکی کشور قرار گرفتند.

کد مطلب: ۱۱۱۴۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
درخشش  دو عضو هیئت علمی دانشکده علوم پزشکی نیشابو ر در کشور

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی نیشابور، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هر ساله براساس شاخص های پژوهشی بین المللی از بین اعضای هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور، محققین برجسته و سرآمد پژوهشی را انتخاب و در همایشی با حضور مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از این محققین ممتاز کشوری تجلیل و قدردانی می کند.

امسال وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اساس شاخص H-Index بدون خود استنادی و بدون مقالات پر نویسنده، پژوهشگرانی کهH-Index برابر با 20 و بالاتر داشتند؛ به عنوان پژوهشگر برجسته و سرآمد پژوهشی انتخاب و معرفی شدند.

بر اساس این معیارهای پژوهشی بین المللی، دو عضو هیئت علمی دانشکده علوم پزشکی نیشابور دکتر محسن عظیمی نژاد و دکتر سعید سمرقندیان در فهرست پژوهشگران برجسته و سرآمد پژوهشی علوم پزشکی کشور قرار گرفتند که قرار است در پنجمین همایش بررسی شیوه های دستیابی به مرجعیت علمی و پژوهشی در تاریخ پنجشنبه 23 مرداد که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد از این محققین عالی رتبه تجلیل به عمل آید.

لازم به ذکر است در سال های گذشته نیز، دانشکده علوم پزشکی نیشابور با حضور این دو محقق برجسته کشوری در مراسم تجلیل و قدر دانی از محققین ممتاز با حضور مقام عالی وزارت شرکت داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار