مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز اداره آموزش و پروش شهرستانهای استان :

باید از ظرفیت ورزش استفاده شود

تهران(پانا)-مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران در بازدید از پروژه نیمه تمام مجموعه ورزشی شهید کارزانی گفت ورزش ابزار قوی برای تعامل اجتماعی و فرهنگی است و موجب تقویت همبستگی اجتماعی می شود و باید از ظرفیت ورزش استفاده شود.

کد مطلب: ۱۱۱۴۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد
باید از ظرفیت ورزش استفاده شود

مهراله رخشانی‌مهر، معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور پس از بازدید از محوطه این مجموعه ورزشی، فضای پیشنهادی را یک فضای مناسب جهت احداث هنرستان تربیت بدنی در منطقه دانست و ابراز امیدواری کرد که با بررسی‌های لازم و مشارکت یکی از بانک ها به عنوان خیّر، به زودی تکمیل این پروژه مهم در دستور کار سازمان نوسازی مدارس کشور قرار خواهد گرفت.
مجید پیروزان در ادامه این بازدید اظهار کرد: ورزش همگانی سلامت جامعه را هدف قرار داده و نقش آفرینی بالایی در ارتقای بهداشت روانی جامعه دارد.

مدیرعامل مجمع خیرین‌مدرسه‌ساز‌ شهرستان‌های استان‌تهران افزود: ملت ایران شیرازه وجودی و ظرفیت و پتانسیل لازم را برای کسب برجسته ترین مقام ها در همه سطوح و رشته ها دارد به شرط آنکه زمینه آن فراهم باشد.

او در بازدید از پروژه نیمه تمام مجموعه ورزشی شهید کازرانی نسیم شهر بهارستان تاکید کرد: توسعه فضای ورزشی باعث شادابی، نشاط و پویایی در جامعه شده و جامعه ما بیش از هر روز به آن نیاز دارد و آحاد جامعه می توانند با استفاده از فضای ورزشی شادابی و نشاط در جامعه را تجربه کنند.

خبرنگار: نوریه احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار