معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش آذربایجان غربی :

هم افزایی علمی و آموزشی از اهداف پروژه مهر است

ارومیه (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش آذربایجان غربی در بازدید از فرآیند ثبت نام مدارس عنوان کرد یکی از ماموریت های اصلی مدیران هم افزایی علمی اداری وآموزشی برای رفع کمبودها ومدیریت هوشمند جریان آموزشی در باز گشایی با شکوه مدارس است.

کد مطلب: ۱۱۱۴۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد
هم افزایی علمی و آموزشی از اهداف پروژه مهر است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، «مهین منافی» معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان در این بازدید، داشتن برنامه مدون برای فرض های سه گانه و احصا آماری موقعیت دانش آموزان در دسترسی به انواع آموزش را از وظایف اصلی مدیران دانست و افزود: این مهم در ایام ثبت نام باید محقق شود. در بازدید امروز از سطح مدارس ناحه یک و دو نحوه انجام فرآیند ثبت نام، رعایت پروتکل های بهداشتی، برنامه های تدوین شده، بانک اطلاعاتی انواع محتواهای آموزشی و پیش بینی و چگونگی برنامه ریزی برای دسترسی دانش آموزان محروم مورد بررسی قرار گرفت.

دبیر ستاد پروژه مهر استان بیان کرد: مدیران مدارس باید فرم های خود ارزیابی را به موقع تکمیل کنند و در جهت بازگشایی بانشاط مدبرانه و برنامه محور با هدف دسترسی همگانی دانش آموزان لازم التعلیم جدیت کافی را اعمال کنند.

وی افزود: شناسایی و رصد دانش آموزانی که به هر دلیل امکان استفاده از فضای مجازی را ندارند و برنامه ریزی برای آنها از الویت های بازگشایی مدارس است.

این مقام مسئول ادامه داد: انعطاف پذیری در برنامه ریزی و آمادگی علمی و اصولی برای حالتهای مختلف زرد و قرمز در راس برنامه های پروژه مهر باید قرار گیرد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گفت: اهتمام به ثبت نام سریع الوصول و هدایت حداکثری دانش آموزان به رشته های فنی و مهارتی در دستور کار قرار گیرد.

منافی خاطرنشان کرد: اخذ هر گونه وجهی غیر از وجه بیمه و کتاب درسی ممنوع است؛ به استثناء مدارس شاهد و استعدادهای درخشان و نمونه دولتی که طبق دستورالعمل این مدارس و پس از آغاز سال تحصیلی باید اقدام شود.

گفتنی است معاون آموزش متوسطه استان از فرآیند ثبت نام در مدارس فاطمیه، احسان، نادر علیزاده، مفتح و مومنی ارومیه بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار