اختصاص کد ضمن خدمت به فرهنگیان فیلم‌ساز جشنواره بین‌المللی فیلم رشد

تهران (پانا) - فرهنگیان فیلم‌ساز شرکت کننده در دوره‌های 48 و 49 جشنواره فیلم رشد گواهینامه آموزش فیلم‌سازی دریافت کردند.

کد مطلب: ۱۱۱۴۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص کد ضمن خدمت به فرهنگیان فیلم‌ساز جشنواره بین‌المللی فیلم رشد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به نقل از دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، فرهنگیان فیلم‌ساز شرکت کننده در جشنواره بین‌المللی فیلم رشد که آثار آن‌ها در دوره‌های چهل و هشتم و چهل و نهم به بخش مسابقه راه یافته بود گواهینامه تخصصی ضمن خدمت دریافت کردند.

روح‌ا... مالمیر، رئیس گروه برنامه ریزی جشنواره بین‌المللی فیلم رشد ضمن اعلام این خبر گفت: «از آنجایی که یکی از بخش‌های رقابتی جشنواره فیلم رشد به فرهنگیان فیلم‌ساز سراسر کشور مربوط می‌شود و هر ساله تعداد زیادی از معلمان، آثار خود را برای این جشنواره می‌فرستند، در جشنواره چهل و نهم تصمیم گرفته شد که به فیلم‌هایی که بر اساس رأی هیات داوران به بخش مسابقه راه می‌یابند گواهینامه ضمن خدمت تعلق بگیرد. از این رو با همکاری گروه برنامه ریزی آموزش نیروی انسانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، پیگیری‌های لازم از طرف دفتر انتشارات و فناوری آموزشی به عمل آمد و در نهایت با موافقت اداره برنامه ریزی آموزش منابع انسانی وزارت متبوع، کد تخصصی ضمن خدمت تعریف شد.»

مالمیر افزود: «این نخستین‌بار است که برای آثار فرهنگیان فیلم‌ساز گواهینامه ضمن خدمت به مدت 120 ساعت تخصصی دوره تصویربرداری با گرایش میکس و تدوین صادر می‌شود و دلیل آن هم این است که فرهنگیان برای تولید فیلم‌های خود مدت زمان زیادی را صرف می‌کنند تا بتوانند یک فیلم علمی، آموزشی و تربیتی مناسب و کاربردی برای پخش در کلاس‌های درس تولید کنند. در نتیجه این کمترین کاری است که دبیرخانه فیلم رشد برای تشویق و ترغیب معلمان فیلم‌ساز می‌تواند انجام دهد.»

بنابر اعلام گروه جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، همه فرهنگیان فیلمسازی که آثارشان در دوره‌های 48 و 49 به بخش مسابقه راه یافته است می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش، گواهینامه آموزشی صادر شده خود را رویت کنند.

پنجاهمین دوره این جشنواره کهن از تیرماه جاری کلید خورده و فراخوان آن به زودی منتشر خواهد شد. لذا فرهنگیان فیلم‌سازی که علاقه دارند اثر خود را به این جشنواره ارسال کنند، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی festival.roshd.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار