در گفت‌وگو با پانا

محمد ترکاشوند: پیکان با کمبود بودجه، بازیکنان ملی‌پوش را از دست داد؛ امیدوارم جوان‌گرایی نتیجه دهد

ادامه راه تیم ملی بعد از المپیک با جوانان خواهد بود

تهران (پانا) - سرمربی تیم والیبال پیکان علت فعالیت ضعیف این تیم در نقل و انتقالات فصل جدید لیگ برتر را کمبود بودجه این باشگاه عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد
محمد ترکاشوند: پیکان با کمبود بودجه، بازیکنان ملی‌پوش را از دست داد؛ امیدوارم جوان‌گرایی نتیجه دهد

محمد ترکاشوند در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره اعلام تاریخ 19 شهریور برای هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر والیبال گفت: « تمرینات تیم از عصر دوشنبه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز شده است. تیم‌هایی که تمرینات خود را زود شروع کردند برخی از اعضا تیم چه بازیکن و چه کادر فنی دچار بیماری کرونا شدند، شرایط سخت و دشوار شده و تیم پیکان آخرین تیم شروع کننده تمرینات است. »

وی ادامه داد: « تمرینات پیکان دیرتر از همیشه شروع شد و امیدوار هستم در یک ماه باقی مانده به نحوی تمرینات را انجام دهیم که بازیکنان آماده این رقابت‌ها شوند. از طرف دیگر امیدوار هستیم پیک دوم کرونا هرچه سریع‌تر به پایان برسد تا باز هم در جریان تمرینات وقفه نیافتد و طبق برنامه جلو برویم، در غیر این صورت دچار مشکل می‌شویم. »

سرمربی پیکان در ادامه درباره فعالیت ضعیف این تیم در نقل و انتقالات فصل جدید لیگ برتر گفت: « امسال با کمبود بودجه مواجه بودیم و چند بازیکن تیم ملی را هم از دست دادیم، ولی تیم را جوان کردیم. امیدوار هستم نتیجه این بازیکنان جوان به خوبی باشد و باشگاه و ما بتوانیم به نتیجه خوبی برسیم. تیم‌های سپاهان اصفهان و سایپا با توجه به بودجه خود جذب بازیکن کردند، همچنین شهداب یزد، شهرداری ارومیه، شهرداری ورامین و هراز آمل هم خریدهای خوبی داشته‌اند. »

ترکاشوند درباره جوان‌گرایی صورت گرفته در پرافتخارترین تیم لیگ والیبال ایران، گفت: « در این مدت 5 بازیکن خارج از تیم جذب شدند و 10 بازیکن تمدید قرارداد داشتند. جوان‌های آینده‌دار و بازیکن ملی‌پوش نوجوانان بودند، بازیکنانی که از پایه با پیکان کار کردند و در بازی‌های سال گذشته نتیجه مطلوبی گرفتند، و امسال هم سعی بر این است که از نوجوانان و جوانان به بزرگسالان تزریق شوند. این مسئله باعث پرورش جوانان در لیگ برتر می‌شود. »

سرمربی پیکان تهران در پایان گفت: « بعد از المپیک توکیو خیلی از ستاره‌‎ها از تیم ملی خداحافظی خواهند کرد و برای ادامه راه باید تیم ملی به جوانان سپرده شود. با توجه به این موضوع چه بهتر که این جوان‌گرایی از لیگ برتر شروع شود تا بازیکنان جوان هم تجربه بالاتری پیدا کنند و هم خودشان را بیشتر نشان دهند. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار