دولت تدبیر و امید کارنامه موفقی داشته است

بوشهر(پانا)_ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت دولت تدبیر و امید با وجود مشکلات و تحریم‌ها، خوب عمل کرد و کارنامه موفقی داشته است.

کد مطلب: ۱۱۱۴۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
دولت تدبیر و امید کارنامه موفقی داشته است

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، مجید خورشیدی در نشست شورای اطلاع رسانی استان بوشهر اظهار کرد : اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی و اقتصادی در این شرایط سخت تحریم و وضعیت خاص اقتصادی یک شاهکار است و باید به فعالان حوزه عمران و اقتصاد دست مریزاد گفت.

وی افزود: در بسیاری از امور مردم مطلع نمی‌شوند و شاید این ایراد به من برگردد که نتوانستم در استان با روان سازی لازم راه‌های رسیدن اطلاعات را به بخش‌های مختلف جامعه فراهم کنم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه شاید حرف نزدن به مذاق جامعه یک ایراد باشد اضافه کرد: اگر به مذاق جامعه حرف بزنیم و آن چیزی که جامعه به آن نیاز دارد بشنود شاید سطح رضایت‌مندی افزایش وفضای تعامل بین جامعه و مدیران بیشتر شود.

خورشیدی با اشاره به اینکه در آستانه هفته دولت قرار داریم ادامه داد: باید از فرصت هفته دولت برای ارائه خدمات انجام شده به مردم استفاده کرد.

وی تاکید کرد: چنانچه مردم نسبت به خدمات انجام شده و دشواری وضعیت اقتصادی فعلی واقف شوند رضایتمندی آنها نسبت به اقدام‌هایی که دست اندراکاران در بخش‌های اقتصادی و عمرانی انجام داده‌اند بیشتر می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در خصوص هماهنگی، حمایت و توسعه محتوا در خدمات فرهنگی فضای مجازی گفت: با توجه به عوائد به دست آمده از فضای مجازی به خصوص دربخش اقتصادی، باید این کارگروه جدی گرفته شود.

وی تاکید کرد: امروز همه می‌دانیم استارتاپ‌هایی که در فضای مجازی شروع به کار کرده‌اند بازده اقتصادی بیشتری نسبت به بنگاه‌های اقتصادی سنتی در ایران و جهان به لحاظ سطح سرمایه گذاری دارند.

خورشیدی اضافه کرد: دربنگاه‌های سنتی سطح سرمایه ‌گذاری کلان اما بازدهی محدود است ولی درفضای مجازی و بر بستر اینترنت سرمایه گذاری اندک اما بازدهی بالاست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار افزود: شغل خبرنگاری سخت، زیان‏ آور همراه با خطرهای زیاد جسمی، معیشتی و موقعیتی برای خبرنگاران است و مصادف شدن روز خبرنگار با شهادت یکی از خبرنگاران ایرنا بیانگر سختی این کار است.

وی تاکید کرد: خطرهای موجود درعرصه خبرسانی باتوجه به ذوق و شوقی که این افراد نسبت به حرفه خود دارند باعث نمی‌شود به وظیفه اصلی خود نپردازند.

وی گفت: خبرنگار می‌کوشد تا به جامعه ثابت کند برای حل و فصل امور قانون وجود دارد و به جای اینکه مانند برخی جوامع پیشامدرن به ابزار دیگر پناه ببرند، خبرنگار ناگفته می‌گوید ساز و کاری در جامعه هست که همه شهروندان، اصحاب قدرت و همه کسانی که در یک جامعه حضور دارند می‌توانند امور خود را با دست یازدین به قانون پیش ببرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ادامه داد: خبرنگاران سعی می‌کنند وحدت، انسجام و آرامش جامعه را حفظ کنند.

این مقام مسئول گفت: در درون شان خبرنگاری این ویژگی که به دنبال افزایش انسجام ملی هستند وجود دارد.

خورشیدی اضافه کرد: وقتی یک خبرنگار زیر سایه یک نظام سیاسی فعالیت می‌کند ناگفته پیدا است که شهروندان، اصحاب قدرت و حکومت را تشویق کند به اینکه در زیر سایه ساختار و نظام سیاسی موجود و یک فضای اجتماعی تنفس کرد.

وی تاکید کرد: خبرنگار با کار خود به صورت تلویحی همه را به وحدت و انسجام در یک نظام سیاسی تشویق می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: اینکه خبرنگاری سعی کند با بهترین اطلاعات موجود جامعه را به انسجام برساند، نیازمند تشکر و تقدیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار