جلسه کمیته مستندسازی املاک آموزش و پرورش شهرستان دشتستان برگزار شد

دشتستان(پانا)_ جلسه کمیته مستندسازی املاک آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با حضور معاون فرماندار و اعضاء کمیته مستند سازی برگزار شد .

کد مطلب: ۱۱۱۴۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کمیته مستندسازی املاک آموزش و پرورش شهرستان دشتستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان ، جلسه کمیته مستندسازی املاک آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با مدیریت مهندس کریم آزاد معاون عمرانی فرماندار برگزار شد .

معاون عمرانی فرمانداری شهرستان دشتستان در این جلسه به اهمیت مستندسازی املاک دولتی اشاره کرد و گفت : صدور سند مالکیت برای اراضی و املاک دولتی مانع از سوء استفاده‌ خواهد شد.

مهندس کریم آزاد ادامه داد : بعضی از دستگاه‌های اجرایی سال‌ها است که در یک ساختمان فعالیت می‌کنند یا اراضی را در اختیار دارند اما سند مالکیت آن را ندارند یا اگر سندی است، رسمی نیست که باید با همکاری دستگاه های اجرایی نسبت به صدور سند مالکیت اقدامات لازم صورت گیرد .

وی خاطرنشان کرد: عدم وجود اسناد مالکیت زمینه سوء استفاده سودجویان را فراهم می‌کند و اگر ساختمان و اراضی دولتی فاقد سند مالکیت است با اسناد جعلی و حتی شواهد صوری و طرح دعاوی در مراجع قضائی مبادرت به صدور سند مالکیت می کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در این جلسه گفت : آموزش و پرورش یکی از دستگاه های دولتی است که بیشترین املاک منقول و غیرمنقول را در بین دستگاه های اجرایی در اختیار دارد

سهراب باقری خاطرنشان کرد : تشکیل کمیته مستندسازی که با قدرت کار خود را انجام دهد می تواند به ما در زمینه رفع دغدغه ها و مشکلاتی که در زمینه تصرف املاک دولتی توسط سودجویان وجود دارد کمک شایانی نماید.

کارشناس حقوقی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در این جلسه گفت : در حوزه مستندسازی اموال غیرمنقول باهمکاری ادارات ثبت اسناد و املاک ، راه و شهرسازی توفیق بسیارخوبی به دست آورده ایم و خرسندیم که با این تعامل گام های خوبی برای حفظ و حراست از اموال دولتی برداشته شده است.

روح اله غلامی زاده ضمن اشاره به برخی از اقدامات انجام شده در این حوزه اظهار کرد : اقدامات زیادی در سال های اخیر برای سند دار کردن زمین ها و املاک آموزش و پرورش صورت گرفته و خوشبختانه موفقیت های زیادی هم کسب کرده ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار