ارزیابی رشته‌های وبلاگ نویسی، نشریه الکترونیکی، بازی‌های رایانه‌ای؛ وب سایت، نرم افزار، پادکست و ویدئوکست

تهران (پانا) - 7 رشته وبلاگ نویسی، نشریه الکترونیکی، بازی‌های رایانه‌ای؛ وب سایت، نرم افزار، پادکست و ویدئوکست در بخش رسانه و فضای مجازی سی و هشتمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد
ارزیابی رشته‌های وبلاگ نویسی، نشریه الکترونیکی، بازی‌های رایانه‌ای؛ وب سایت، نرم افزار، پادکست و ویدئوکست

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، بخش رسانه و فضای مجازی سی‌وهشتمین جشنواره فرهنگی هنری فردا با حضور دانش آموزان برتر در زمینه علمی و فرهنگی از سراسر کشور به صورت مجازی در حال برگزاری است.

بخش رسانه و فضای مجازی در این جشنواره، شامل 7 رشته وبلاگ نویسی، نشریه الکترونیکی، بازی‌های رایانه‌ای؛ وب سایت، نرم افزار، پادکست و ویدئوکست است.

در این مرحله تعداد 403 اثر از دانش آموزان دختر و پسر از پایه‌های تحصیلی دهم، یازدهم و دوازدهم سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که همه این دانش آموزان حائز رتبه‌های اول استانی هستند.

آثار این دانش آموزان در مرحله کشوری در فرایند ارزیابی و داوری کمیته تخصصی داوری قرار دارد و در بخش راستی آزمایی به صورت آنلاین با دانش آموزان برتر ارتباط دوسویه برقرار خواهد شد. در نهایت رتبه‌های اول تا سوم در هر رشته و به تفکیک جنسیت برای استان‌ها اعلام می‌شود و مابقی دانش آموزان برگزیده استانی خواهند بود.

گفتنی است؛ پیرو تفاهم نامه‌ای که بین وزارت آموزش و پرورش و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای منعقد شد از متخصصان آن بنیاد برای کارگاه‌های آموزشی و ارزیابی آثار استفاده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار