برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری علوی ویژه دانش‌آموزان و مربیان در فارس

شیراز(پانا)-معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری علوی ،ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی تا دوازدهم متوسطه و همچنین والدین دانش آموزان خبر داد و گفت: این جشنواره با همکاری بنیاد بین المللی غدیر در شبکه آموزشی شاد برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۱۴۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری علوی  ویژه دانش‌آموزان و مربیان در فارس

جهانبخش بانشی هدف از برگزاری این جشنواره را آشنایی دانش‌آموزان با سیره امام علی (ع) و معارف والای غدیر ،تبلیغ ،ترویج و تحکیم اصول و مبانی دینی ، به خصوص اصل مترقی ولایت فقیه با استفاده از زبان هنر برشمرد.

بانشی افزود: تعمیق شناخت، باورها و زنده نگه‌داشتن معارف ولایت علوی و واقعه غدیر خم در اذهان مردم ، به‌ویژه نسل نوجوان و جوان ، تبیین ابعاد مختلف زندگی و فضائل فردی و اجتماعی و شخصیت متعالی حضرت علی (ع) ، ترویج فرهنگ و آموزه‌های غدیر با محوریت شخصیت حضرت علی (ع) از دیگر اهداف اجرای این جشنواره فرهنگی و هنری است.

او ادامه داد: مجری جشنواره فرهنگی و هنری علوی در سطح شهرستان‌ها ،مدیران پایگاه‌های تابستانی با محوریت کانون‌های فرهنگی تربیتی و دارالقرآن‌ها هستند و اطلاع‌رسانی و جذب دانش آموزان و معلمان از طریق مدیران مدارس ، مدیران پایگاه‌های تابستانی و کانون‌های فرهنگی تربیتی انجام می‌شود.

او خاطرنشان کرد: مخاطبین و شرکت‌کنندگان این جشنواره شامل دانش آموزان چهارم ابتدایی تا دوازدهم متوسطه ، فرهنگیان و والدین دانش‌آموزان است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش فارس اظهار کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در رشته‌های کتاب‌خوانی،کتاب سازی ،خط تحریری ،خوشنویسی،شعر ،داستان،نقاشی و نقاشی‌خط،فیلم کوتاه،پوستر،نامه‌ای به پدرم و مقاله ، از طریق کانال جشنواره فرهنگی هنری علوی در شبکه شاد ،به آدرس fhalavi@ ارسال کنند.

بانشی مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره را 18 مرداد تا 12 آبان 99 (دهه ولایت تا هفته وحدت ) اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه جشنواره واقع در اصفهان به شماره 37108553- 031 تماس برقرار کنند.

او ابراز امیدواری کرد که جامعه بزرگ و تأثیرگذار فرهنگیان اندیشمند و دانش آموزان هنرمند آیند ساز در سراسر استان با تولید و ارائه آثار فرهنگی و هنری خود ،ضمن مشارکت در این جشنواره ، ارادت و رسالت خود را با نگاه هنر در گرامیداشت بزرگ عید مسلمین ، غدیر خم اعلام کنند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار