جلسه عمومی مدیران مدارس منطقه ۱۷ در بستر شبکه شاد برگزار شد

تهران(پانا)- جلسه عمومی مدیران مدارس منطقه ۱۷، به صورت مجازی در بستر شبکه شاد با حضور مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه و اعضای شورای معاونین برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسه عمومی مدیران مدارس منطقه ۱۷ در بستر شبکه شاد برگزار شد

مهدی نیکبخت، با تبریک عید غدیر، عید امامت و ولایت، از مدیران محترم مدارس و عوامل مربوطه قدردانی کرد و با اشاره به شرایط پیش رو و لزوم توجه به دستورالعملهای اعلام شده برای بازگشایی مدارس گفت: مدیران مدارس باید آمادگی لازم جهت شروع فرایند تعلیم و تربیت در بستر شبکه شاد به صورت مجازی را داشته باشند و ضمن استفاده از تجربیات گذشته با عنایت به ظرفیت ها و امکانات موجود در شبکه شاد برنامه ریزی کنند.
وی در ادامه گفت: امروز مدارس ما باید علاوه بر موارد فوق آمادگی کافی جهت مدیریت مدارس برای برگزاری کلاس های حضوری و نیمه حضوری در ۱۵ شهریور را داشته باشند. و ضروری است جهت رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و توجه ویژه اولویت بخشی به سلامت دانش‌آموزان اقدامات لازم را در رابطه با سالم‌سازی محیط آموزشی انجام دهند.
سپس نیکبخت افزود: امسال با توجه به احتمال بازگشایی زود هنگام مدارس باید در ارتباط با توزیع به موقع کتب درسی اقدامات لازم انجام شود. همچنین ساماندهی دانش آموزان در سامانه سناد با دقت و حساسیت بیشتری صورت پذیرد تا برگزاری کلاس های مجازی در شبکه شاد که از سامانه سناد پشتیبانی خواهد کرد دچار مشکل نشود.
در پایان نیکبخت گفت: زیرساخت همه اقدامات گفته شده انجام یک ساماندهی کیفی و به موقع نیروهای انسانی است و مدیران مدارس لازم است نهایت همکاری را در این رابطه با مسئولین دوره های تحصیلی داشته باشند.
مهدی نیکبخت سخنان خود که با تشکر و تقدیر از حضور حداکثری مدیران مدارس و عوامل موثر در برگزاری این جلسه که اولین تجربه منطقه بود به پایان رساند.
در این جلسه اعضای شورای معاونین به ترتیب در رابطه با حضور فعالیت خود در مسائل جاری صحبت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار