تقدیر ازهمکاران خبرنگارمنطقه 17

تهران(پانا)به مناسبت فرارسیدن روز ۱۷ مرداد، سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار، مهدی نیکبخت مدیر آموزش و پرورش منطقه 17، از خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و رسانه منطقه تجلیل و قدر دانی کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر ازهمکاران خبرنگارمنطقه 17

مهدی نیکبخت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بزرگوار محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران با حضور به موقع و هوشمندانه خود در موضوعات مختلف همچون مسائل اجتماعی می توانند آگاهی و رشد را به جامعه انتقال دهند. خبرنگاران انسان های آزاده ای هستند که برای دستیابی به حقیقت از هیچ کوششی فرو گذار نمی کنند.آنان بدون هیچ گونه چشم داشتی، آگاهی بخشی به جامعه را رسالت خویش قرار داده اند .

نیکبخت به اهمیت خبر و اطلاع رسانی شفاف و بموقع تأکید کرد و بیان داشت: ارتباطات، زیرساخت توسعه است و بدون ارتباطات فرآیند توسعه در هیچ جایی حادث نمی شود و نتیجه فرآیند ارتباطات باید به پذیرش مخاطبان بیانجامد.

وی همچنین افزود:کارهای خاص انجام شده در منطقه و مدارس اگر بازخورد خبری نداشته باشند اغلب اهمیت انجام و اجرای آنها از دیدهمگان پنهان می ماند.کارهای شاخص مدارس با خبری شدن برای بقیه مدارس هم میتواند الگوی شایسته در جهت پیشرفت امور آموزشی و پرورشی منطقه شود.

در پایان مهدی نیکبخت از ربابه حسینی صفا، رابط خبرگزاری پانا و محسن بنی علی کارشناس روابط عمومی منطقه، در راستای انعکاس فعالیت ها و اخبار منطقه در زمینه خدمت رسانی بهتر به مردم منطقه تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار