بانوان ورزشکار اردبیلی صاحب پایگاه قهرمانی شدند

اردبیل (پانا)- مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل خبر داد بانوان ورزشکار این استان هم صاحب پایگاه قهرمانی شدند تا بدون دغدغه تمرین کرده و بیش از پیش در میادین ورزشی درخشیده و افتخارآفرینی کنند.

کد مطلب: ۱۱۱۴۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
بانوان ورزشکار اردبیلی صاحب پایگاه قهرمانی شدند

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان اردبیل، سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: استان اردبیل اولین استانی در کشور است که صاحب ۲ پایگاه قهرمانی مجزا یکی مختص خانم‌ها و دیگری برای آقایان است.

او اظهار کرد: اعتقاد داریم که در صورت حمایت و تامین زیرساخت‌های لازم بانوان استان نیز همانند مردان حرف‌های زیادی برای گفتن در میادین مهم ورزشی خواهند داشت و افتخارات زیادی برای کشور و استان کسب خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به جداسازی ورزش قهرمانی و همگانی در استان بیان کرد: توسعه و بسط ورزش همگانی یکی از اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان بوده اما این به معنی بی‌توجهی به ورزش قهرمانی نیست.

انوشیروانی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته تلاش می‌شود برای همگانی کردن ورزش رشته‌هایی مانند شطرنج، دوچرخه سواری، دومیدانی و گل کوچک در داخل شهرها رونق یابد چرا که توسعه ورزش همگانی علاوه بر ایجاد شور و نشاط در جامعه باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

او گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر بنا به دلایلی ورزش اردبیل آن طور که باید نتوانسته زیاد موفق عمل کند و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش می‌شود تا اردبیل به جایگاه حقیقی خود در ورزش برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان جذب حمایت‌های مالی در ورزش را بسیار مهم خواند و افزود: اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده و در آینده نزدیک با اسپانسرهای ورزشی تفاهم‌نامه‌هایی برای حمایت از ورزش استان در رشته‌های مختلف ورزشی منعقد خواهد شد.

انوشیروانی از برنامه‌ریزی در سه حوزه جوانان، ورزش قهرمانی و ورزش همگانی در استان خبر داد و بیان کرد: در دوران کرونا انجمن‌های ورزشی در هشت رشته ورزشی مسابقه برگزار خواهد کرد و اداره کل ورزش برای دوران پسا کرونا برنامه‌ریزی‌های خوبی برای ارتقای ورزش در تمامی زمینه‌ها انجام داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار