«وقتی برگشتی» شنیدنی شد

تهران (پانا) - تازه‌ترین آلبوم فریدون شهبازیان آهنگساز و رهبر ارکستر شناخته شده کشورمان با عنوان «وقتی برگشتم» مشتمل برچند موسیقی فیلم از این هنرمند در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۱۱۴۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد
«وقتی برگشتی» شنیدنی شد

به گزارش مهر، «وقتی برگشتم» عنوان تازه‌ترین آلبوم فریدون شهبازیان آهنگساز و رهبر ارکستر شناخته شده کشورمان است که طی روزهای اخیر به همت ماهور موسائیان در بازار موسیقی منتشر شده است.

«گلچهره (قطعه ۱ تا ۶)»، «فرزندچهارم (قطعات ۷ تا ۱۹)» و «وقتی برگشتم (قطعات ۲۰ تا ۲۸)» عنوان آثاری هستند که طی سال‌های اخیر به کارگردانی وحید موساییان و آهنگسازی فریدون شهبازیان به نمایش درآمده‌اند.

علی جعفری پویان، نیما زاهدی، امین غفاری، تینا جامه گرمی، سهراب برهمندی، میثم مروستی، کریم قربانی، مرحوم علیرضا خورشیدفر، رضا آبایی، ناصر رحیمی، فرشید حفظی فرد، مسعود تاجیک، حسین پورمعین، هومن نامداری، پریچهر خواجه، فیروز ویسانلو، جابراطاعتی، آلوین آوانسیان گروه نوازندگان این آلبوم هستند. این در حالی است بهراد جوانبخت طراح گرافیک، محمد پورراد مجری طرح، مهدی سالک اردستانی، حمید عسگری، یاسین فلاح پور صدابرداران، ماهور موساییان عکس و نیما جوان مدیر اجرایی عوامل آلبوم «وقتی برگشتم» را تشکیل می‌دهند، که در استودیو «پژواک» ضبط شده است.

فریدون شهبازیان که چندی پیش از سمت مدیریت هنری و رهبری دائم ارکستر ملی ایران کناره‌گیری کرد ضمن ساخت موسیقی متن بیش از ۴۰ فیلم سینمایی از کارگردانان شاخص سینمای کشورمان تاکنون آلبوم‌های متعددی را در عرصه موسیقی به مخاطبان ارائه کرده است که از آن جمله می‌توان به «جام تهی» با صدای محمدرضا شجریان، «شبانگاهان» با صدای عبدالحسین مختاباد، «چرخ گردون» با صدای علی اصغر شاه‌زیدی، «سروش آسمانی» با صدای علی اصغر شاه‌زیدی، «رباعیات خیام» با صدای مرحوم احمد شاملو، «کاشفان فروتن شوکران» با صدای مرحوم احمد شاملو، «بشنو ازنی» با صدای شهرام ناظری و «گریز» با صدای نادر گلچین اشاره کرد.

آلبوم «وقتی برگشتم» به صاحب امتیازی ماهور موساییان با مجوز شماره ۱۸۰۶-۹۸ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی روزهای گذشته منتشر شده است.

آلبوم «شیر سنگی» نیز عنوان اثر دیگری است که از فریدون شهبازیان در بازار موسیقی منتشر شده است.

این مجموعه شامل بیست قطعه بی‌کلام و دو قطعه باکلام از موسیقی فیلم «شیر سنگی» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی است. خوانندگی دو قطعه باکلام را تورج زاهدی بر عهده داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار