استان اردبیل در احداث شهرک‌های صنعتی غیردولتی پیشرو است

اردبیل (پانا)- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل اعلام کرد این استان یکی از استان‌های پیشرو کشور در احداث شهرک‌های صنعتی غیردولتی است.

کد مطلب: ۱۱۱۴۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
استان اردبیل در احداث شهرک‌های صنعتی غیردولتی پیشرو است

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی، محمد اهلی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ایجاد شهرک‌های صنعتی غیردولتی در راستای تحقق اصل ۴۴ قانون اساسی و با هدف استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای ایجاد زیرساخت‌های لازم به منظور استقرار واحدهای صنعتی انجام می‌شود.

او اظهار کرد: تاکنون مجوز پروانه تاسیس هشت شهرک صنعتی غیردولتی در استان اردبیل صادر شده است که از این تعداد ۲ شهرک صنعتی موفق به اخذ پروانه بهره‌برداری شدند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان حمایت دولت و مسوولان استانی برای احداث شهرک‌های صنعتی غیردولتی را یادآور شد و گفت: آمار احداث شهرک‌های خصوصی استان بیشتر از میانگین کشوری است و تلاش می‌شود با کاهش بروکراسی اداری روند حضور سرمایه‌گذاران در استان تسهیل شود.

اهلی از صدور مجوز پروانه تاسیس شهرک صنعتی غیردولتی فولاد نورد خبر داد و گفت: محصولات تولیدی این واحد صنعتی، تولید فولاد نورد سرد خواهد بود که با افتتاح آن ضمن تامین نیاز داخلی از خروج ارز جلوگیری خواهد شد.

او بیان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی در راستای حمایت از تولید و جذب سرمایه‌گذار، مبادرت به واگذاری زمین به‌صورت اقساط و در بازه زمانی سه ساله به متقاضیان نموده که هزینه اخذ شده تنها هزینه قسمتی از زیرساخت‌ها بوده و عرصه واگذار شده بصورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار داده می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان میزان افزایش قیمت زمین در شهرک‌های صنعتی را بسیار ناچیز دانست و گفت: برای حمایت از سرمایه‌گذاران حداقل افزایش قیمت زمین در شهرک‌های صنعتی استان را شاهد هستیم که این کار برای حمایت از تولید و افزایش سرمایه‌گذاری در استان انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار