نفرات برتر مسابقه تجارب آموزش غیرحضوری دوره های سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند

یاسوج (پانا) - پس از بررسی آثار ارائه شده توسط هیات داوران، فریده بابک نیا از لنده با64 ونیم امتیاز رتبه اول، زینب یوسفی مونه با 53 امتیاز رتبه دوم و سمن رخ موسوی از گچساران با50 امتیاز رتبه سوم را کسب کردند که از سوی معاونت سوادآموزی استان از آنها قدردانی می شود.

کد مطلب: ۱۱۱۴۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
نفرات برتر مسابقه تجارب آموزش غیرحضوری دوره های سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: در این مسابقه که از تدریسهای آموزش دهندگان در تعطیلات کرونایی و با ارائه آثار به دبیرخانه مسابقه برگزار شد 348نفر از بانوان و53 نفر از آقایان شرکت کردند.

هادی زارع پور افزود: این مسابقه با عنوان یادگیری سواد در خانه و در قالب ارائه کلیپهای3 تا 6 دقیقه تدریس با رعایت استانداردهای لازم انجام شد.

او گفت: مربیان دروس خود را از بین یکی از دروس دوره های سوادآموزی-انتقال و تحکیم انتخاب کردند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد: از بین این آثار 42 نفر به دبیرخانه استانی راه یافت که از 3نفر برتر تقدیر و برگزیدگان شهرستانی در شهرستانها و مناطق نیز تقدیر می شوند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: این مسابقه با هدف ارائه آثار آموزش دهندگان سوادآموزی در قالب تدریسهای غیرحضوری در تعطیلات کرونایی و انتخاب برترین ها برگزار شد.

سید حمدالله خواهش نیک افزود: آثار برتر در سایت معاونت سوادآموزی بارگزاری و جهت استفاده از آنان اطلاع رسانی می شود.

رئیس اداره سنجش معاونت سوادآموزی آموزش وپرورش استان بیان کرد: آثار ارائه شده با حضور اعضای هیأت داوران بررسی و در شاخص های محتوای مطالب، نحوه ارائه درس، رعایت زمان، استانداردهای تصویری و قدرت تفهیم مطالب داوری ها انجام شد.

محمد جلیل فر گفت: فریده بابک نیا از لنده با64 ونیم امتیاز رتبه اول-زینب یوسفی مونه با 53 امتیاز رتبه دوم و سمن رخ موسوی از گچساران با 50 امتیاز رتبه سوم را کسب کردند که از سوی معاونت سوادآموزی استان از آنها تقدیر می شود.

او افزود: فاطمه موسوی پور از باشت، هاجر مسعودی از بویراحمد، هادی ارغا از چاروسا، طاهره غفاری پور از دیشموک، بنت الهدی احمدی از بهمئی، زهرا حسین پور از باشت، زینب طسوجیان از چرام رتبه های چهارم تا دهم را کسب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار