کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان البرز خبر داد :

اهدای ماسک و اجرای فعالیت‌های فرهنگی در روستای آغلان تپه

کرج (پانا)- با حضور کتابخانه‌ سیار روستایی کانون در روستای آغلان تپه، برای کودکان و نوجوانان این روستا فعالیت‌های فرهنگی اجرا شد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
اهدای ماسک و اجرای فعالیت‌های فرهنگی در روستای آغلان تپه

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون البرز، طاهره گرمسیری، کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و به جهت حفظ سلامت کودکان و نوجوانان عزیز که در اولویت تمام فعالیت‌ها قرار دارد، در ابتدا ماسک‌هایی توسط علی امام‌وردی‌زاده، مربی کتابخانه سیار روستایی استان به کودکان و نوجوانان اهدا و در ادامه فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری برای اعضا اجرا شد.

گرمسیری ادامه داد: قبل از آغاز فعالیت‌ها، در قالب بحث آزاد با کودکان و نوجوانان در خصوص بیماری کرونا، شیوع آن و لزوم فاصله‌گذاری اجتماعی، گفت‌ و گو شد و سپس فعالیت‌های متنوع دیگری از جمله قصه‌گویی با ابزار از کتاب «یک ‌راه بهتر »، شعرخوانی از کتاب«هرکاری راهی داره» و مسابقه و سرگرمی برای این عزیزان اجرا شد.

لازم به توضیح است اغلان تپه، روستایی از توابع بخش چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ در استان البرز و یکی از هفده روستای تحت پوشش کتابخانه‌ی سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار