مشاور امور بانوان و خانواده آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد:

بانوان فرهنگی بسیجی پیش قدم در انجام کمک های مومنانه

سنندج(پانا)-مشاور امور بانوان و خانواده آموزش و پرورش کردستان گفت: تعدادی از بانوان فرهنگی بسیجی شهر سنندج در یک امر خداپسندانه، اقدام به تهیه و توزیع بیش از هزار و 200 پرس غذای گرم کردند.

کد مطلب: ۱۱۱۴۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
بانوان فرهنگی بسیجی پیش قدم در انجام کمک های مومنانه

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، روز گذشته و باحضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، فرمانده سپاه بیت المقدس، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل، مدیران آموزش وپرورش نواحی ۱و۲ سنندج و روسای محترم سازمان های بسیج فرهنگیان و بسیج سازندگی، جمعی از بانوان فرهنگی بسیجی سطح شهر سنندج در یک امر خیرخواهانه و کمک مومنانه، اقدام به تهیه و پخش بیش از هزار و 200 پرس غذا گرم در میان خانوادهای دانش آموزان حاشیه شهر سنندج کردند.

لیلا حیدری مشاور امور بانوان و خانواده آموزش و پرورش کردستان در حاشیه این برنامه گفت: این اقدام خیرخواهانه در اجرای مرحله دوم کمک های مومنانه و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با هدف همدلی بانوان فرهنگی با نیازمندان جامعه صورت گرفته است.

حیدری افزود: تهیه، پخت و توزیع این مواد غذایی که در اردوگاه استانی شهید سلیمان خاطر سنندج صورت گرفت؛ به همت و تلاش جمعی از بانوان بسیجی فرهنگی آموزش و پرورش نواحی یک و دو سنندج انجام شد.

وی ادامه داد: در این کمک مومنانه حدود هزار و 200 پرس غذای گرم تهیه و در بین خانواده های دانش آموزان حاشیه شهر و نیازمندان و ایتام توزیع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار