زیرساخت های آموزش غیرحضوری دانش آموزان و دانشجویان تقویت شود

کاشان (پانا) - فرماندار شهرستان کاشان اعلام کرد با توجه نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید و از طرفی تداوم شیوع بیماری کرونا در کشور، با تقویت زیرساخت ها، پیش بینی لازم برای آموزش غیر حضوری با کیفیت برای دانش آموزان و دانشجویان به عمل آید.

کد مطلب: ۱۱۱۴۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
زیرساخت های آموزش غیرحضوری دانش آموزان و دانشجویان تقویت شود

به گزارش فرمانداری کاشان، علی اکبر مرتضایی در دیدار از اداره مخابرات کاشان اظهار کرد: آغاز سال تحصیلی آینده با سالهای گذشته بسیار متفاوت خواهد بود، از این رو همه دستگاه های اجرایی در حد توان و طبق شرح وظایف باید در این برهه زمانی یاریگر آموزش و پرورش باشند.
وی افزود: با توجه به روند شیوع بیماری قطعا از ظرفیت های آموزش از راه دور استفاده خواهد شد، از این رو سرعت اینترنت و ایمنی دانش آموزان در فضای مجازی به ویژه برای استفاده از تبلت و تلفنهای همراه یکی از دغدغه های مسوولان و خانواده ها محسوب می شود.
مرتضایی تاکید کرد: اداره مخابرات کاشان با بسیج تمام امکانات موجود و در صورت نیاز با افزایش تجهیزات خود باید سرعت و خدمات پشتیبانی اینترنت را ارتقا بدهد تا امکان استفاده از رایانه های خانگی که عمومیت بیشتری دارد برای برگزاری کلاس های آنلاین آسان شود.
وی، ضمن قدردانی از خدمات مخابرات کاشان به مشترکین شهری و روستایی افزود: ثبات مدیریتی یکی از عوامل مهمی است که می تواند با اجرای برنامه های بلند مدت، زمینه ساز پیشبرد مستمر اهداف سازمانی باشد که در این دستگاه شاهد آن هستیم.
فرماندار کاشان گفت: مطالبه روستاهای کاشان در گذشته برقراری خطوط ثابت بود اما امروز خواستار افزایش و ارتقا پهنای باند اینترنت در همه مناطق هستند که نشان دهنده تلاش شبانه روزی و پیگیری مدیریت مخابرات شهرستان کاشان است که البته باید با اولویت، به این خواسته به حق مردم نیز رسیدگی شود.
مرتضایی قهرودی با اشاره به ظرفیت مراکز علمی منطقه تصریح کرد: با یک پایش میدانی می توان نیازها و مشکلات منطقه را شناسایی کرد و با عقد تفاهم نامه با مراکز دانشگاهی شهرستان، موضوع پایان نامه ها و تحقیقات علمی به سمت حل مسائل بومی هدایت شود.
رییس اداره مخابرات کاشان نیز گفت: همزمان با هفته دولت، ۳۹ طرح مخابراتی در مناطق مختلف شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.
قاسمعلی سلوکی اظهار کرد: مخابرات کاشان برای اجرای پیشنهادهای فرماندار آمادگی دارد و عمده پروژه های هفته دولت نیز در زمینه افزایش پهنای باند و سرعت اینترنت است که در سطح شهرها و روستاهای این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار