مدیر کل کمیته امداد استان خبر داد؛

بهره مندی ۱۶۶ دانش‌آموز تحت حمایت کنکوری از خدمات کمیته امداد

زنجان (پانا) - مدیر کل کمیته امداد استان زنجان از ارائه خدمات آموزشی رایگان به ۱۶۶ نفر از دانش‌آموزان خانواده‌های تحت حمایت این نهاد برای استفاده از کلاسهای آمادگی کنکورخبرداد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
بهره مندی ۱۶۶ دانش‌آموز تحت حمایت کنکوری از خدمات کمیته امداد

به گزارش سایت خبری کمیته امداد ،هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت:در حال حاضر سه هزار و ۱۴۵دانش آموز و ۲۷۵ دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند که برنامه های متعددی برای این خانواده ها در راستای خدمات اموزشی،اردوهای علمی فرهنگی ،تفریحی و کلاسهای کنکور ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای توانمندسازی در کمیته امداد، توسعه و ارتقای سطح علمی، فرهنگی و تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند با استفاده از ظرفیت‌های خیران و مؤسسه‌های علمی و آموزشی معتبر است افزود: بر همین اساس این نهاد نسبت به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با مؤسسات علمی و آموزشی فدک ،قلم چی وموسسه آلاءبه‌منظور ارائه خدمات آموزشی و کمک‌درسی، فرهنگی، برنامه‌ریزی تحصیلی و برگزاری آزمون‌های آمادگی برای کنکور جهت راهیابی دانش‌آموزان به دانشگاهها اقدام کرده است.

صفری افزود: هم‌اکنون ۱۶۶ نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد در رشته‌های علوم انسانی، ریاضی و تجربی و همچنین تعدادی از دانش‌آموزان پشت‌کنکوری، با کد اختصاصی، به‌صورت رایگان و آنلاین از خدمات آموزشی و آزمون‌های آزمایشی آمادگی کنکور مؤسسه علمی و آموزشی فدک وقلم چی بهره‌مند هستند.

مدیر کل کمیته امداد استان تصریح کرد: هدف از این همکاری، هم‌افزایی در ارائه خدمات تحصیلی مطلوب و بهینه به دانش‌آموزان نیازمند، تقویت سطح علمی دانش‌آموزان در مقطع متوسطه از طریق برگزاری کلاس‌های کمک‌ آموزشی و آزمون‌های آزمایشی آمادگی کنکور به‌صورت آنلاین و صرفه‌جویی در هزینه‌های آموزشی خانواده‌های تحت حمایت و همچنین کمک به راه‌یابی دانش‌آموزان مستعد به دانشگاه‌هاست.

وی همچنین از تهیه کتب آموزشی و آمادگی کنکور برای دانش اموزان تحت حمایت خبر دادوگفت : این کتابها با اعتباری بالغ بر ۴۵میلیون تومان تهیه وبصورت امانی برای استفاده دانش اموزان در اختیار آنها گذاشته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار