یزد جزو استان های برتر کشور از نظر اجرای طرح خرید خدمات آموزشی می باشد

یزد (پانا) - معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد: تمام کارها اعم از زمان واریز حقوق و چگونگی بیمه و ...از طرف ملی برگزار میشود. نامه نگاری هایی برای رفع مشکلات این عزیزان انجام شده است.

کد مطلب: ۱۱۱۴۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
یزد جزو استان های برتر کشور از نظر اجرای طرح خرید خدمات آموزشی می باشد

علیرضا جلالی معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش یزد درمورد تجمع مقابل استانداری در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: یکی از مسیرهایی که برای تامین نیروی انسانی آموزش و پرورش انتخاب شده است آن بود که از طرح خرید خدمات آموزشی استفاده شود. تمام کارها در سطح ملی برگزار میشود. یعنی واریز حقوق و چگونگی بیمه و ... در حوزه اختیارات ما نیست. در استان یزد می توان گفت با توجه به دستور العمل هایی که وجود داشته است یزد جزو استان های برتر کشور در نحوه اجرای این طرح می باشد. بیشترین معلمان مرتبط با این طرح را ما گرفته ایم و تخصصی ترین معلم هارا ما داشته ایم و به همین خاطر هنگامی که بازخوردها را به مدارس ارائه داده اند ما نسبت به استان های دیگر بهتر و راضی بوده ایم. تقریبا یک هزار نفر به بالا نیرو داریم که در خرید خدمات آموزشی کار می کنند و یا معلم و مربی پرورشی و مربی بهداشت و ...هستند.

وی خاطر نشان کرد: نامه نگاری هایی برای رفع مشکلات این عزیزان انجام شده است. مسیر درست این است که مجلس مصوبه ای در مورد این عزیزان بگذارد. منطقی ترین درخواستی که عزیزان حمایتی داشتند و به دنبال ان هستند این بود که از حالت خرید خدمات آموزشی خارج شوند و به حق التدریس تبدیل شوند. یعنی همین مقدار حقوق پرداخت شده مدیریت شود و حقوق به عنوان حق التدریس پرداخت شود.

درخواست های دیگری هم بود که به صورت مکتوب برای نمایندگان مجلس و استاندار نوشتیم. از دیگر خواسته ها میتوان به خواستار دادن امتیاز برای داشتن سهمیه در جذب آموزش و پرورش و دیگری کم کردن سن و برداشتن محدودیت سنی و سابقه برای دادن امتحان و ورود اشاره کرد.

همچنین وی افزود: همکاران نامه نگاری هارا انجام داده اند. نمایندگان مجلس، استاندار و تمامی مسئولین و نیروی خدمات آموزشی و ...نسبت به خواسته های منطقی و دموکراسی که دوستان در استان یزد دارند همدل و همراه هستند. کار باید پیگیری شود تا نتیجه خوبی داشته باشد.

وی در مورد پرداخت حقوق اضافه کرد: معوقات حقوق تا بهمن ماه پرداخت شده است و باقی مانده به کمک موسساتی مانند شهید صدوقی و ...پرداخت میشود. این موسسات همت کردند و یک وام 5 ملیون تومانی را که چهار ماه توقف دارد و 36 ماه است را تدارک دیدند که عزیزانی که نتوانستند حقوق بگیرند این وام را تا زمان پرداخت حقوق دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار